Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Deze heb'k een kleine twee weken geleden ook in Knokke gezien. Ik had tot dan toe nog nooit het geluid van een GT S irl gehoord, maar wat ik toen hoorde...
Deze heb'k een kleine twee weken geleden ook in Knokke gezien. Ik had tot dan toe nog nooit het geluid van een GT S irl gehoord, maar wat ik toen hoorde...
Ik had er dit weekend ook ene gehoord, brutaal geluid en ik bleef het nog even horen ook al zag ik hem nietmeer
Ik wist niet dat daar ook een V8 in kon liggen? Dacht enkel een 2.0 en 2.8 V6? Meer info?
Yup en de V8 is the one to buy ook duidelijk zichtbaar aan de hogere prijs ! Helaas is die even onderhoudsgevoelig als de 3200GT dus weer een uiteengespatte droom ...
Wat kan er zoal fout gaan met de 3200 GT? Mijn vader is geïnteresseerd omdat ze zo weinig kosten (al voor €25000 kun je er ééntje kopen).
daar kan heel veel mee fout gaan. Ik zou er zeker eentje kopen met minder dan 50000 kilometer, en een manuele. Hou er rekening mee dat het onderhoud van een 3200 duur is.
Wat kan er zoal fout gaan met de 3200 GT? Mijn vader is geïnteresseerd omdat ze zo weinig kosten (al voor €25000 kun je er ééntje kopen).
Bijvoorbeeld:
Wagen heeft op km stand 42.189 onder fabrieksgarantie een volledig nieuwe motor gekregen.
Huidige km stand bedraagt 112.00km
Dus de nieuwe motor heeft maar 70.000km gereden.
Service beurten zijn gebeurd op
10.237 10.00km beurt,
32.241 grootonderhoud 973 euro,
42.185 nieuwe motor,
49.566 klein onderhoud,
65.277 grootonderhoud 1083 euro,
80.815 grootonderhoud + riem 3015 euro,
95.536 kleinonderhoud,
100.773 grootonderhoud +riem 3.286 euro,
105.190 beide turbo's vervangen 7.977 euro,
111.250 klein onderhoud+koppeling vervangen 1.200 euro
Moest ik jouw vader zijn, zou ik iets meer geld uitgeven en gaan voor de 4200gt, die motor is een pak minder onderhoudsgevoelig, maar het blijft een hoogtoerige italiaanse motor. Ik weet dat de 4200 niet de prachtige boomeranglichten heeft, maar naar mijn mening blijft het een prachtige wagen.
daar kan heel veel mee fout gaan. Ik zou er zeker eentje kopen met minder dan 50000 kilometer, en een manuele. Hou er rekening mee dat het onderhoud van een 3200 duur is.
Er staan iets teveel topics met 3200 in de titel op het Technische gedeelte van het Nederlandse Maserati forum en meestal is het niet om te zeggen dat er niks kapot is.
Moest ik jouw vader zijn, zou ik iets meer geld uitgeven en gaan voor de 4200gt, die motor is een pak minder onderhoudsgevoelig, maar het blijft een hoogtoerige italiaanse motor. Ik weet dat de 4200 niet de prachtige boomeranglichten heeft, maar naar mijn mening blijft het een prachtige wagen.
Dat zeg ik hem ook, maar die heeft de boomerangachterlichten niet, en die zijn een must
Comment