Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MASERATI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Jammer dat het geen echte Gransport is, heeft de zijbumpers niet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten

Jammer dat het geen echte Gransport is, heeft de zijbumpers niet...
        Wa voor camera gebuikt gij ?
        2012 E92 Bmw 335i DKG
        1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
          Wa voor camera gebuikt gij ?
          Canon Eos 400D

Comment

• Hehe geene goedkope brol tis ook te zien aan de foto's
            2012 E92 Bmw 335i DKG
            1991 E30 320i

Comment

• De sound van die kar is hemels

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                De sound van die kar is hemels
                Indeed !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten

Jammer dat het geen echte Gransport is, heeft de zijbumpers niet...

Dit is wel degelijk een echte GranSport. De fabriek bood immers de mogelijkheid om de nogal schreeuwerige zijschorten niet te plaatsen en het te houden op die van de gewone Spyder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
                    Die laatste is een MC12 Corse, daar worden er maar 12 van gemaakt.
                    En alleen maar voor Maserati klanten. Hij word zelfs niet gehomologeerd voor op de weg of een race, alleen voor evenementen georganiseerd door Maserati zelf.
                    EDO heeft de corse wel kunnen homolegeren dacht ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                      EDO heeft de corse wel kunnen homolegeren dacht ik...
                      En ik maar zitten zoeken naar een foto van die MC12. Blijkt het om een quote te gaan uit 2007
                      www.flickr.com/photos/bramvds
                      www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hasselair Bekijk Berichten
                        Dit is wel degelijk een echte GranSport. De fabriek bood immers de mogelijkheid om de nogal schreeuwerige zijschorten niet te plaatsen en het te houden op die van de gewone Spyder.
                        Mooi gezien van maserati want zo is het idd een stuk mooier. Gransport

Comment

• Heeft er iemand foto's van de zwarte Quattroporte Sport GTS die op de IAA stond dit jaar?

Comment

• Comment

• Die lijnen in de motorkap zijn prachtig

Last edited by ; 24/10/2009, 21:44.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                                  Heeft er iemand foto's van de zwarte Quattroporte Sport GTS die op de IAA stond dit jaar?
                                  jep 9)

Comment

• En ik in de GranCabrio, ik had bijna getekend! :p
                                    Last edited by ; 24/10/2009, 22:16.

Comment

• Prachtige Quattroporte.

Comment

• iemand enig idee waar ik een Belgische prijslijst/optielijst kan vinden van een maserati granturismo S? Er zijn ook 2 veries de GT S automatic en de niet-automatic. Normaal zijn beide toch automatische versnellingsbakken? Welke zou hier dan de beste keus zijn?

Comment

• De Automatic heeft geen schakelpeddels achter het stuur.
                                          En de uitlaatpijpen zijn verschillend van de GT S met gerobotiseerde 6 bak.

Als ik kies resoluut voor de GT S zonder Automatic omdat ik zelf wil kunnen kiezen wanneer ik die uitlaat wil laten knallen.
                                          De Automatic schakelt aangenamer als je traag aant rijden bent, maar als je snel aant rijden bent is de gewone GT S beter.

Het is dus ook niet dezelfde versnellingsbak.

Comment

Working...
                                          X