Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MASERATI Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
Jammer dat het geen echte Gransport is, heeft de zijbumpers niet...2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenWa voor camera gebuikt gij ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDe sound van die kar is hemels
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
Jammer dat het geen echte Gransport is, heeft de zijbumpers niet...
Dit is wel degelijk een echte GranSport. De fabriek bood immers de mogelijkheid om de nogal schreeuwerige zijschorten niet te plaatsen en het te houden op die van de gewone Spyder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk BerichtenDie laatste is een MC12 Corse, daar worden er maar 12 van gemaakt.
En alleen maar voor Maserati klanten. Hij word zelfs niet gehomologeerd voor op de weg of een race, alleen voor evenementen georganiseerd door Maserati zelf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenEDO heeft de corse wel kunnen homolegeren dacht ik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hasselair Bekijk BerichtenDit is wel degelijk een echte GranSport. De fabriek bood immers de mogelijkheid om de nogal schreeuwerige zijschorten niet te plaatsen en het te houden op die van de gewone Spyder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenHeeft er iemand foto's van de zwarte Quattroporte Sport GTS die op de IAA stond dit jaar?
Comment
-
De Automatic heeft geen schakelpeddels achter het stuur.
En de uitlaatpijpen zijn verschillend van de GT S met gerobotiseerde 6 bak.
Als ik kies resoluut voor de GT S zonder Automatic omdat ik zelf wil kunnen kiezen wanneer ik die uitlaat wil laten knallen.
De Automatic schakelt aangenamer als je traag aant rijden bent, maar als je snel aant rijden bent is de gewone GT S beter.
Het is dus ook niet dezelfde versnellingsbak.
Comment
Comment