Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die is enorm bewerkt, ik was er zelf ook niet echt tevreden van. Maarja....
Ik heb wel in die aard goede foto's gemaakt van een Maserati 3200GT en Benny zijn S2000.
Wel gisteren te zien was het echt ongelofelijk! Jo ging ervoor alsof het zijn laatste keer was!
Ik heb nog een paar foto's dat je hem echt heel scheef ziet gaan, hij heeft hem maar 2-3 keer van de 20-30x verloren en dus rondgegaan. Maar Jo is een goede chauffeur dusja dat verklaart al veel
Die is enorm bewerkt, ik was er zelf ook niet echt tevreden van. Maarja....
Ik heb wel in die aard goede foto's gemaakt van een Maserati 3200GT en Benny zijn S2000.
Wel gisteren te zien was het echt ongelofelijk! Jo ging ervoor alsof het zijn laatste keer was!
Ik heb nog een paar foto's dat je hem echt heel scheef ziet gaan, hij heeft hem maar 2-3 keer van de 20-30x verloren en dus rondgegaan. Maar Jo is een goede chauffeur dusja dat verklaart al veel
Knap/ leuk! Zeker met zo'n wagen
En 't was geen kritiek hoor op uw foto's.. het is gewon apart; zoals ik al zei.. ik kan het niet omschrijven
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Knap/ leuk! Zeker met zo'n wagen
En 't was geen kritiek hoor op uw foto's.. het is gewon apart; zoals ik al zei.. ik kan het niet omschrijven
Ik gaf mezelf kritiek. Die foto van Nas is eigenlijk een foto die te korte sluitertijd had. Zijn velgen stonden "stil" en de achtergrond ook. Ik heb die foto dan 5 min bewerkt en die kwam er uit.
Ik geloof dat vanaf de '06 modellen de problemen met de versnellingsbak opgelost waren.Geen idee of de problemen nu verholpen zijn bij de oudere, maar ze hebben problemen gehad.
Ja het is een beetje een raar geval, we kunnen de auto via een veiling kopen, maar de historiek is niet echt bekend. Het onderhoudsboekje gaat maar tot 10.000km, daarna niets meer en de auto heeft 50.000 km. Toch maar even uitpluizen eerst.
Comment