Nooit iets gehoord over dat omweggetje
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MASERATI Lovers
Collapse
X
-
http://www.autosport.be/news/2009/11...scherNaarWkGt1
Dat achterpoortje: heb dat ergens gelezen maar weet niet meer waar, het ging er allesinds om dat alle 3 de Masers ingeschreven zouden worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk BerichtenEn ze winnen ook nog races
Die foto's van Jo zijn turbo ook .
Welke camera gebruik je2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenJij trekt echt speciale foto's koen
Die foto's van Jo zijn turbo ook .
Welke camera gebruik je
Doch die van Jo wel
Een Canon 20d, met standaard lens 18-55.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk BerichtenBedankt, maar die foto van de Maserati is niet van mij
Doch die van Jo wel
Een Canon 20d, met standaard lens 18-55.
Drift zo'n turbo trouwens goed ?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Die is enorm bewerkt, ik was er zelf ook niet echt tevreden van. Maarja....
Ik heb wel in die aard goede foto's gemaakt van een Maserati 3200GT en Benny zijn S2000.
Wel gisteren te zien was het echt ongelofelijk! Jo ging ervoor alsof het zijn laatste keer was!
Ik heb nog een paar foto's dat je hem echt heel scheef ziet gaan, hij heeft hem maar 2-3 keer van de 20-30x verloren en dus rondgegaan. Maar Jo is een goede chauffeur dusja dat verklaart al veel
Edit:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk BerichtenDie is enorm bewerkt, ik was er zelf ook niet echt tevreden van. Maarja....
Ik heb wel in die aard goede foto's gemaakt van een Maserati 3200GT en Benny zijn S2000.
Wel gisteren te zien was het echt ongelofelijk! Jo ging ervoor alsof het zijn laatste keer was!
Ik heb nog een paar foto's dat je hem echt heel scheef ziet gaan, hij heeft hem maar 2-3 keer van de 20-30x verloren en dus rondgegaan. Maar Jo is een goede chauffeur dusja dat verklaart al veel
En 't was geen kritiek hoor op uw foto's.. het is gewon apart; zoals ik al zei.. ik kan het niet omschrijven2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenKnap/ leuk! Zeker met zo'n wagen
En 't was geen kritiek hoor op uw foto's.. het is gewon apart; zoals ik al zei.. ik kan het niet omschrijven
Toch bedankt, net als jij, doe ik men best
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenMerci! Bedoel je echt technische problemen of eerder een onaangename werking?
Comment
-
Ja het is een beetje een raar geval, we kunnen de auto via een veiling kopen, maar de historiek is niet echt bekend. Het onderhoudsboekje gaat maar tot 10.000km, daarna niets meer en de auto heeft 50.000 km. Toch maar even uitpluizen eerst.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Comment
-
Comment
Comment