Ik heb de indruk dat de GTS toch een spacertje kan gebruiken achteraan.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MASERATI Lovers
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichtenen het kon toch weer nie anders dan eene hollander zijn1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenSinds wanneer rijden ze daar met witte platen?2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Ik kom net van de voorstelling van de nieuwe GranCabrio. Mooie wagen, maar 't is niet mijn ding.
Geef mij maar de 8C Coupé of de Spyder.
Ow, koudstart van een QP GT-S en/of een GranTurismo S is werkelijk gestoord luid Dat zoiets stock is! Ik dacht eerst dat hij al in de Sport stand stond omdat het al zéér luid was, maar fak! éénmaal die kleppen open gaan
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenIk kom net van de voorstelling van de nieuwe GranCabrio. Mooie wagen, maar 't is niet mijn ding.
Geef mij maar de 8C Coupé of de Spyder.
Ow, koudstart van een QP GT-S en/of een GranTurismo S is werkelijk gestoord luid Dat zoiets stock is! Ik dacht eerst dat hij al in de Sport stand stond omdat het al zéér luid was, maar fak! éénmaal die kleppen open gaan
+ YouTube Video
Comment
-
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenVeel lawaai is alleen cool als ge hard gaat.
maar ach who cares
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenik vind het geluid ook misschien een stap te luid voor z'n prestaties
maar ach who cares+ YouTube Video
Als die motor gestart wordt en als hij revt... Dat is nu echt is een leeuw dat zit te brullen, fak2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenik vind het geluid ook misschien een stap te luid voor z'n prestaties
maar ach who cares
Maar het klinkt goed ja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten+ dat hij hier ook nog traag rijdt, normaal moet het dan nog meevallen en onder vollast echt schreeuwen.
Maar het klinkt goed ja
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenKlinkt zoveel beter dan de V8 uit de F430.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenIk kom net van de voorstelling van de nieuwe GranCabrio. Mooie wagen, maar 't is niet mijn ding.
Comment
Comment