Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MASERATI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
    Ik vond hem net prachtig.
    GranTurismo is sowieso m'n ding niet.. vind hem niet speciaal knap en de wielen staat er zo verloren onder imho.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      i

no flat-plane crank
      F430 ratelt teveel en produceert imho een lelijk geluid.

Comment

• BMW Gran Cabrio

Wat vinden jullie van deze kruising tussen een BMW en een maserati Gran Cabrio??
        Ik vind het alvast een geslaagde schets!

Comment

• Wat is daar bmw aan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
            Wat is daar bmw aan?
            ik zien daar toch wel duidelijk nen bmw M3 in ze makker

Comment

• Ja 't heeft evenveel wielen en uitlaten inderdaad.

Comment

Ja 't heeft evenveel wielen en uitlaten inderdaad.
                Das perceptie hé! Maar ik begrijp u wel..
                kzou zegge een 80% Maserati - 20% BMW verhouding

Comment

Wat is daar bmw aan?
                  De badge op de motorkap.
                  Zie je dat niet?!!

Comment

• je moet het wel een beetje grappig brengen he

Comment

• Wat een prachtig geluid!

+ YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Is dat geluid beter dan stock irl? Op video toch niet echt.

Comment

• Dit komt uit het FIAT-productplan voor de komende 5 jaar. Blijkbaar komt er dus opnieuw een kleinere Maserati. Olé!

E-Segment: Read "M5 rival." An all-new, smaller Maserati the size of a 5-series and intended to achieve large sales numbers.
                            Fiat announced plans today to give Ferrari six new models and Maserati a new entry-level M5-rival, all by 2014. The U.S. is also getting some Alfa Romeos starting in 2012 — including the MiTo. Here's the full stack of plans.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jorrik Bekijk Berichten
                              + YouTube Video
                              ik hoor geen verschil en waarom zou je op de S een andere uitlaat willen?

is dit geen gewone GT met de MC uitlaat?

Comment

• Comment

• A6GCS/53 Berlinetta Pininfarina

toch een van de allermooiste masers ooit
                                  en ook van pininfarina hun beste werken
                                  is al een tijdje geleden sinds ik die nog gezien heb, maar 4 van gebouwd

Comment

• In het echt hoor je wel een verschil, maar ook niet heel erg inderdaad.. Kan best zijn dat het een gewone GT is anders zie ik inderdaad ook niet het nut van het veranderen van de uitlaat..

Dit is de enige Maserati GranCabrio 'MC Sportline' in de wereld. Alles is MC Sportline behalve de spiegels en de achter spoiler, die komen later nog. Dit kun je niet bij de fabriek zo bestellen, en heeft Hessing in Utrecht dus zelf zo moeten maken, het is dan ook de enige in de wereld tot nu toe.
                                    Hier snap ik wel dat ze de MC uitlaat eronder hebben gelegd, klinkt ook een stuk harder dan bij die gewone GranTurismo..
                                    + YouTube Video

Comment

• Bij FMA in Wijnegem staat er momenteel een roze Grancabrio in de showroom, gespoten, geen wrap
                                      Mocht er om de één of andere reden geen foto's van maken

Comment

• TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten

aaaah de Maserati biturbo klank zeer herkenbaar

Comment

Working...
                                          X