Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Je hoort nog steeds dikwijls vertellen dat een Maserati technisch niet betrouwbaar is. Is dat effectief zo? Sta je met zo'n Maserati werkelijk iedere maand bij de garage?
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Je hoort nog steeds dikwijls vertellen dat een Maserati technisch niet betrouwbaar is. Is dat effectief zo? Sta je met zo'n Maserati werkelijk iedere maand bij de garage?
Die bij Michelin thuis is toch ook al een oudere Quattroporte? Ik dacht dat er met de facelift (en de GTS) toch wel wat veranderd is.
Na 87k km hebben wij nog altijd geen problemen gehad... Nuja ik moet zeggen dat onze QP niet afgebeuld wordt... Meestal tussen 4500-5000tpm schakelen en 80-90% van de kilometers is autostrade geweest... Een studievriend van mijn vader heeft onlangs een QP S gekocht, en zijn rijstijl is wat wilder, dus ben benieuwd of hij wel vaak bij de garage zal staan... (zal dagelijks gebruikt worden bij hem, en bij ons enkel in het weekend/vakantie)
Comment