Oorspronkelijk geplaatst door MissMaserati
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MASERATI Lovers
Collapse
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MissMaserati Bekijk BerichtenDe roze Maserati GranCabrio is daarstraks al gespot!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenVan dezelfde eigenaar als de roze A4 cabrio uit Antwerpen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenGrancabrio ook.
En laten we hopen dat de eigenaar niet van het mannelijk geslacht is
Comment
-
-
Je hoort nog steeds dikwijls vertellen dat een Maserati technisch niet betrouwbaar is. Is dat effectief zo? Sta je met zo'n Maserati werkelijk iedere maand bij de garage?OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenRoze A4 cabrio heb die overlaatst zien rijden in Brasschaat met een man achter het stuur.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten@BMWMB: Dat lijkt me wel wat overroepen eerlijk gezegd... maar forumlid Michelin kan daar wellicht een beter antwoord op geven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenJe hoort nog steeds dikwijls vertellen dat een Maserati technisch niet betrouwbaar is. Is dat effectief zo? Sta je met zo'n Maserati werkelijk iedere maand bij de garage?Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten@BMWMB: Dat lijkt me wel wat overroepen eerlijk gezegd... maar forumlid Michelin kan daar wellicht een beter antwoord op geven.Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenDie bij Michelin thuis is toch ook al een oudere Quattroporte? Ik dacht dat er met de facelift (en de GTS) toch wel wat veranderd is.
Comment
Comment