Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MASERATI Lovers
Collapse
X
-
En toch zag ik onlangs een granturismo op VAB-takelwagen voor de deur van Vansteenkiste staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenEn toch zag ik onlangs een granturismo op VAB-takelwagen voor de deur van Vansteenkiste staan
(Zaterdag nog een 599 op een takelwagen zien staan, terwijl ferrari nu beschouwd wordt als betrouwbaar.)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenSow, gebeurt toch bij alle merken?
(Zaterdag nog een 599 op een takelwagen zien staan, terwijl ferrari nu beschouwd wordt als betrouwbaar.)
Comment
-
Ow boy wat vind ik hier ineens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenlinken van autogespot mag niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk BerichtenWaar staat da dan ergens in het regelement geschreven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenNergens. Autogespot staat dat gewoon niet toe. Wij kunnen die foto niet zien tenzij we die foto's al op AG bekeken hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk BerichtenAhzo dat wist ik niet... Dus de link vermelden ipv de foto of mag zelfs dat niet? Bedankt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk BerichtenAhzo dat wist ik niet... Dus de link vermelden ipv de foto of mag zelfs dat niet? Bedankt!
Comment
-
Die eerste foto
Lijkt wel uit Granturismo te komen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenDie eerste foto
Lijkt wel uit Granturismo te komen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtenklonken ze zo goed als ge zou verwachten?
Contrast met de andere raceklasses op het event was dan ook groot, waren allemaal viercilinders.
Comment
Comment