Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ola Michelin! Upgrade
Knappe wagen, sound zal wel verslavend zijn zeker?
Inderdaad wat een zalig geluid, zelfs stationair brult hij prachtig (zeker met sport-knop). Binnenin komt het geluid ook volledig tot zijn recht . Een wereld van verschil met de vorige
Ben niet zeker:
4.2 - 4.7
Sound
Andere remmen
ipv 4 uitlaten op de "gewone", 2 voor de S .. maar met de facelift is dit veranderd en heeft de S er nu ook 4... dacht ik .
gewone heeft er 4, de s 2 grote en de s automaat weer 4.
Zalig Michelin echt dik , wat zijn nu zo de grote verschillen tussen deze en jullie vorige (qua rijeigenschappen enz, is de automaat niet beter)?
Het grootste verschil is sowiezo de automaat, een wereld van verschil met de vorige... Die "schok" die men gewaar werd tijdens het schakelen met de vorige, is nu helemaal spoorloos (zoals het hoort). Hij schakelt ook sneller maar dat gevoel wordt ook versterkt door het feit dat er geen schok meer is denk ik. De ophanging is veel sportiever, wat merkbaar is zelfs op de autostrade indien deze een beetje oneffen is (misschien een minpuntje), maar ik kan nu niet zeggen of dit altijd is, of enkel met sportknop aan, want de sportknop staat eigenlijk altijd aan (tenzij in de stad). Het stuurgedrag is ook verbetert volgens papa (zelf heb ik er nog niet mee gereden) en het verbruik is gedaald met ongeveer 1L (hangt er natuurlijk vanaf hoe er mee gereden wordt). De kers op de taart is het geluid wat hij produceert, zeker met sportknop is het echt wauw ().
In mijn voortdurende queeste naar een leuke oldtimer vandaag op het volgende zoekertje gebotst Klik
De aankoopprijs is redelijk laag maar heb enorm veel schrik voor de onderhoudskosten van zo'n kar. In principe is mijn budget zo'n 3-4 000 euro en zoek ik een wagen die globaal gezien ok is (dus geen wrak) maar er mag nog wat werk zijn. De wagen zou gebruikt worden voor weekendritjes en misschien eens een roadtrip al is dat nog toekomstmuziek natuurlijk. Beste zou zijn dat ik eens naar de wagen ga kijken, maar als hij op voorhand al 'afgeschreven' is ga ik mij die moeite en tijd besparen
Mijn vraag is dus : zijn die bakken waanzinnig duur in onderhoud of kan de lage aankoopprijs deze kosten (gezien mijn budget) dekken ?
Comment