Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MASERATI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten

Geweldige wagen!
    Proficiat hé!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
      Ola Michelin! Upgrade
      Knappe wagen, sound zal wel verslavend zijn zeker?
      Inderdaad wat een zalig geluid, zelfs stationair brult hij prachtig (zeker met sport-knop). Binnenin komt het geluid ook volledig tot zijn recht . Een wereld van verschil met de vorige

Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
      Geweldige wagen!
      Proficiat hé!
      Dat kan ik alleen maar beamen, bedankt!

Comment

• Zalig Michelin echt dik , wat zijn nu zo de grote verschillen tussen deze en jullie vorige (qua rijeigenschappen enz, is de automaat niet beter)?

Comment

• is dit nu een GP-S? jullie vorige een gewone GP?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
            Ben niet zeker:
            4.2 - 4.7
            Sound
            Andere remmen
            ipv 4 uitlaten op de "gewone", 2 voor de S .. maar met de facelift is dit veranderd en heeft de S er nu ook 4... dacht ik .
            gewone heeft er 4, de s 2 grote en de s automaat weer 4.

Comment

Voor de liefhebbers :

Pfffff

1000x liever dit dat een Panamera.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                Zalig Michelin echt dik , wat zijn nu zo de grote verschillen tussen deze en jullie vorige (qua rijeigenschappen enz, is de automaat niet beter)?
                Het grootste verschil is sowiezo de automaat, een wereld van verschil met de vorige... Die "schok" die men gewaar werd tijdens het schakelen met de vorige, is nu helemaal spoorloos (zoals het hoort). Hij schakelt ook sneller maar dat gevoel wordt ook versterkt door het feit dat er geen schok meer is denk ik. De ophanging is veel sportiever, wat merkbaar is zelfs op de autostrade indien deze een beetje oneffen is (misschien een minpuntje), maar ik kan nu niet zeggen of dit altijd is, of enkel met sportknop aan, want de sportknop staat eigenlijk altijd aan (tenzij in de stad). Het stuurgedrag is ook verbetert volgens papa (zelf heb ik er nog niet mee gereden) en het verbruik is gedaald met ongeveer 1L (hangt er natuurlijk vanaf hoe er mee gereden wordt). De kers op de taart is het geluid wat hij produceert, zeker met sportknop is het echt wauw ().

Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                is dit nu een GP-S? jullie vorige een gewone GP?
                De vorige was een gewone QP (model 2004) en dit is een QP Sport GT S (model 2009)

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                Pfffff

1000x liever dit dat een Panamera.
                Vind ik ook, het geluid + de looks

Comment

• proficiat zeg! ongelooflijk dikke slee

Comment

De kers op de taart is het geluid wat hij produceert, zeker met sportknop is het echt wauw ().

Vind ik ook, het geluid + de looks
                    2nd that!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                      Wat bezielt een mens toch om zo'n saaie filmpjes te maken?
                      wat bezielt een mens om iemand zo te stalken? Mocht ik het geweest zijn was ik toch uitgestapt ze.
                      Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• In mijn voortdurende queeste naar een leuke oldtimer vandaag op het volgende zoekertje gebotst Klik

De aankoopprijs is redelijk laag maar heb enorm veel schrik voor de onderhoudskosten van zo'n kar. In principe is mijn budget zo'n 3-4 000 euro en zoek ik een wagen die globaal gezien ok is (dus geen wrak) maar er mag nog wat werk zijn. De wagen zou gebruikt worden voor weekendritjes en misschien eens een roadtrip al is dat nog toekomstmuziek natuurlijk. Beste zou zijn dat ik eens naar de wagen ga kijken, maar als hij op voorhand al 'afgeschreven' is ga ik mij die moeite en tijd besparen

Mijn vraag is dus : zijn die bakken waanzinnig duur in onderhoud of kan de lage aankoopprijs deze kosten (gezien mijn budget) dekken ?

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Perfect voorbeeld hoe je een klassevolle kar in een mottig ding omtoverd
                                Die gele is nog nice, maar zou het nooit nemen op een maser

Comment

Lukt dat goed met een hond?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten

Ola, dat is in orde!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                      Lukt dat goed met een hond?
                                      Haha . Wij hebben geen hond, dat is een jas

Comment

• heel knap michelin. heb je ook foto's van de achterbank?
                                        wimoptiek.be op

Comment

Haha . Wij hebben geen hond, dat is een jas

Comment

Working...
                                          X