Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MASERATI Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door *BMW*power Bekijk BerichtenIn mijn voortdurende queeste naar een leuke oldtimer vandaag op het volgende zoekertje gebotst Klik
De aankoopprijs is redelijk laag maar heb enorm veel schrik voor de onderhoudskosten van zo'n kar. In principe is mijn budget zo'n 3-4 000 euro en zoek ik een wagen die globaal gezien ok is (dus geen wrak) maar er mag nog wat werk zijn. De wagen zou gebruikt worden voor weekendritjes en misschien eens een roadtrip al is dat nog toekomstmuziek natuurlijk. Beste zou zijn dat ik eens naar de wagen ga kijken, maar als hij op voorhand al 'afgeschreven' is ga ik mij die moeite en tijd besparen
Mijn vraag is dus : zijn die bakken waanzinnig duur in onderhoud of kan de lage aankoopprijs deze kosten (gezien mijn budget) dekken ?
Kwestie van budget ? zeer afhankelijk van de staat van de wagen ! deze maand heb ik nog een nieuwe koppeling laten steken en dat leek een simpele klus te zijnzoals dat bij een BMW is maar helaas zit een biturbo niet zo logisch in elkaar waardoor er toch 8 werkuren nodig waren ! En de koppeling heb ik zelf moeten zoeken
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
Ik had gedacht dat rood hem een ferrari-gehalte zou geven ipv dat van een stijlvolle sportwagen, maar hier ziet het er wel geweldig uit imo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde Bekijk BerichtenWat een kleur
Foto's van Chahine
, prachtig
MC 12 >>>> EnzoBMW X5 45e
Comment
Comment