Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MASERATI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door *BMW*power Bekijk Berichten
      In mijn voortdurende queeste naar een leuke oldtimer vandaag op het volgende zoekertje gebotst Klik

De aankoopprijs is redelijk laag maar heb enorm veel schrik voor de onderhoudskosten van zo'n kar. In principe is mijn budget zo'n 3-4 000 euro en zoek ik een wagen die globaal gezien ok is (dus geen wrak) maar er mag nog wat werk zijn. De wagen zou gebruikt worden voor weekendritjes en misschien eens een roadtrip al is dat nog toekomstmuziek natuurlijk. Beste zou zijn dat ik eens naar de wagen ga kijken, maar als hij op voorhand al 'afgeschreven' is ga ik mij die moeite en tijd besparen

Mijn vraag is dus : zijn die bakken waanzinnig duur in onderhoud of kan de lage aankoopprijs deze kosten (gezien mijn budget) dekken ?
      Je moet dit soort wagens echt graag zien anders ga je er niet lang mee rijden en er de kosten aan doen ! Alles is nog wel te vinden van onderdelen maar het is zoeken want bij Maserati moet je niet gaan aankloppen ;-) Zijn wel leuke auto's om mee te rijden al zou ik kijken voor eentje met servostuur !!!
      Kwestie van budget ? zeer afhankelijk van de staat van de wagen ! deze maand heb ik nog een nieuwe koppeling laten steken en dat leek een simpele klus te zijn zoals dat bij een BMW is maar helaas zit een biturbo niet zo logisch in elkaar waardoor er toch 8 werkuren nodig waren ! En de koppeling heb ik zelf moeten zoeken

Comment

• Flanders Collection car 2011

Flanders Collection car 2011 : Maserati

Comment

• Comment

• + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• De ovalen uitlaten er op en die is echt af voor mij

Find and buy your perfect used cars with PistonHeads Classifieds, the easiest and most powerful used cars search around.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Bloedmooi zo'n MC12

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten

Ik had gedacht dat rood hem een ferrari-gehalte zou geven ipv dat van een stijlvolle sportwagen, maar hier ziet het er wel geweldig uit imo.

Comment

• Wat een kleur
                                      Foto's van Chahine

Last edited by ; 20/04/2011, 18:02.

Comment

• Rode QP GTS en zwarte velgen =

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde Bekijk Berichten
                                          Wat een kleur
                                          Foto's van Chahine

Wow, prachtig

MC 12 >>>> Enzo
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X