Oorspronkelijk geplaatst door ALFA 33 VS 75
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MASERATI Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichelinNee da nie, ma als het verschil zo veel is toch wel vind ik, als ge kunt kieze tusse ne nieuwe of nen oude, dan denk ik da de keuze snel gemaakt is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoHoe zit het trouwens met dit ding?
Ben daar nog altijd weg van...
Juist ja, de KUBANG!
ALS 'ie ooit in productie komt, zou ik de naam toch niet houden. De link met onbetrouwbaarheid is snel gelegd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ALFA 33 VS 75?? eigenlijk maakt het dan ook ni uit of het een maserati is of een ....weet ik veel!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichelinHet gaat over maserati ja, het verschil tussen een nieuwe en oude quattroporte is toch wel zeer groot eh, maarja als jij die oude mooier vind, ieder zijn eigen goesting dan eh, ma ik ben nie zo vr oude auto's. Drm da ik die opmerking maak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichelinHet gaat over maserati ja, het verschil tussen een nieuwe en oude quattroporte is toch wel zeer groot eh, maarja als jij die oude mooier vind, ieder zijn eigen goesting dan eh, ma ik ben nie zo vr oude auto's. Drm da ik die opmerking maak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
(foto's)
De bovenste is toch de laatste die ik zou kopen hoor...
Uit deze lijst is de bovenste de eerste die ik zou kopen, de onderste de tweede en de rest moet ik niet hebben.
Mijn mening.
Comment
Comment