Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MASERATI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb mijn eerste Ghibli in het echt gezien, een zwarte, en ik vond het een indrukwekkende auto.
    2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
    2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
    2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• De Ghibli is inderdaad een zeer knap machien. Helaas vind ik het interieur wat minder geslaagd, en rijdt de diesel niet zo bijzonder goed.
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        De Ghibli is inderdaad een zeer knap machien. Helaas vind ik het interieur wat minder geslaagd, en rijdt de diesel niet zo bijzonder goed.
        Diesel en maserati lol

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
          Diesel en maserati lol
          En over 10jr is da normaal.
          BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
            En over 10jr is da normaal.
            Dan is't waarschijnlijk dieselhybride.

Comment

• Zo zal de mijne er exact uitzien, zelfde calipers, velgen en kleuren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                Zo zal de mijne er exact uitzien, zelfde calipers, velgen en kleuren.

Pittig kleurtje. 😍
                Daar ga je mee scoren (lees opvallen). 😁

Sent from somewhere, using Tapatalk
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                  Pittig kleurtje. 😍
                  Daar ga je mee scoren (lees opvallen). 😁

Sent from somewhere, using Tapatalk

idd , heb eerst lang getwijfeld of ik deze wagen wel zou durven kopen, dan lang getwijfeld over het kleur enja nu heb ik enkel maar m'n hart gevolgd en m'n verstand wat achterwege gelaten. Vond nu eenmaal ik toch het lef gehad heb dat er bij deze wagen ook een speciaal kleurtje paste dan efkes getwijfeld tussen ferrari rood en dit blauw dan door dealer voor dit blauw gegaan, hij zei ferrari is van oorsprong rood en maserati is van oorsprong blauw dusja

Dernet ook nog goed nieuws gehad was voorzien voor begin januari, is vervroegd naar begin oktober

Comment

• Dan moet de verkoper eens de geschiedenis van Ferrari opnieuw leren.

Ferrari's zijn oorspronkelijk geel , is de kleur van de geboorteplaats van Enzo (Modena).

de begin ferrari's zijn daarom geel, net als het logo trouwens. Omdat er die tijd enkel geraced mocht worden in de kleuren van het land, werd dat rood voor Italië. (Engeland groen, Frankrijk blauw, Duitsland grijs e.d. )

Elke dag wordt trouwens de shift begonnen met de afwerking van een gele ferrari
                    BMW X5 45e

Comment

• Zeer mooie kleur en goed dat hij eerder geleverd wordt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                        Dan moet de verkoper eens de geschiedenis van Ferrari opnieuw leren.

Ferrari's zijn oorspronkelijk geel , is de kleur van de geboorteplaats van Enzo (Modena).

de begin ferrari's zijn daarom geel, net als het logo trouwens. Omdat er die tijd enkel geraced mocht worden in de kleuren van het land, werd dat rood voor Italië. (Engeland groen, Frankrijk blauw, Duitsland grijs e.d. )

Elke dag wordt trouwens de shift begonnen met de afwerking van een gele ferrari
                        Even off topic
                        De oorspronkelijke kleur van Ferrari was inderdaad geel, doch dat rood van Italië ? Ik dacht dat het blauw was (Azzurro of zoiets) of was het vroeger anders.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                          Even off topic
                          De oorspronkelijke kleur van Ferrari was inderdaad geel, doch dat rood van Italië ? Ik dacht dat het blauw was (Azzurro of zoiets) of was het vroeger anders.
                          Voor racewagens is het altijd rood geweest, hoor. Het blauw van de meeste teamsporten is de basiskleur van de standaard van het Huis van Savoia, de koninklijke dynastie uit de tijd dat Italië nog een koninkrijk was. De Italiaanse Republiek heeft die kleur dan maar gehouden, omdat ze ondertussen al zo goed ingeburgerd was voor Italiaanse nationale sportteams.

Comment

• Bijgevoegde Bestanden

Comment

• zo een GT blijft een waanzinnige auto he....

Comment

• Comment

• Filmpje van paar maserati's met hun V8 vooral hun brutale sound wordt hier tentoongesteld, leuk in het begin van het filmpje wanneer die rode mc stradale een oude dame passeert die toch eventjes omkeek terwijl ze vermoedelijk al doof is.
                                  Last edited by Schnippy; 23/07/2014, 10:47.

Comment

• Bijgevoegde Bestanden

Comment

• [QUOTE=Schnippy;5385471]Filmpje van paar maserati's met hun V8 vooral hun brutale sound wordt hier tentoongesteld, leuk in het begin van het filmpje wanneer die rode mc stradale een oude dame passeert die toch eventjes omkeek terwijl ze vermoedelijk al doof is.

De inwoners van London zijn zéér blij met al die supercars die elk uur dan de dag en nacht door hun stad rijden/racen.

Comment

• [QUOTE=David67;5402645]
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                                        Filmpje van paar maserati's met hun V8 vooral hun brutale sound wordt hier tentoongesteld, leuk in het begin van het filmpje wanneer die rode mc stradale een oude dame passeert die toch eventjes omkeek terwijl ze vermoedelijk al doof is.

De inwoners van London zijn zéér blij met al die supercars die elk uur dan de dag en nacht door hun stad rijden/racen.
                                        en ik ook

Comment

Working...
                                        X