Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MASERATI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
    Is gefotoshopt denk ik.
    Omdat er een site gegraveerd staat.
    nooit van watermerk in foto gehoord??

binnen 2 dagen weten we het zekers
    dan stroomt het binnen van het Detroit News

Comment

• toen ik hem zag vond ik hem prachtig, maar ik vroeg me ook af hoe lang zijn wielbasis zou zijn. Want dat ziet er verdomd lang uit. Meer limo achterste.

Comment

• Is inderdaad een PS, je ziet de onnauwkeurigheden aan het dak en in de ramen.
        Als ie echt zou komen, mag het er wel beter uitzien, want.. bah.

Edith merkt ook op dat de website van het watermerk (http://www.cwwcardesign.com/) een pictune-site is. Case closed.
        Last edited by ; 07/01/2007, 18:51.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
          HUBAHUBAHUBA
          ME WANT!!!!!!

dat kan niet anders dan Detroit zijn, maar de persdagen zijn pas binnen 2 dagen
          Is al een oude nepfoto, maar ik vind hem ook schitterend. Als je genoeg spaarcentjes op tafel legt zal PininFarina dat wel voor je maken zeker?
          Last edited by ; 06/01/2007, 00:20.

Comment

omdat ik hier voor de zoveelste keer een nutteloze rode bol krijg!
            Ik schreef: ' haha '
            En ik kreeg als reactie: kan je neits beter schrijven?
            Krijg altijd zo'n reactie,zielig gewoon.Word het stilletjes aan beu,met dat kinderachtig gedoe!
            Daarom dat iik het heb aangepast.
            het was ook als grap bedoeld...
            in ieder geval, ik was het niet met die rode bol, want bij mij staat er altijd een naam bij

Comment

een QP is toch geen sportwagen?
              Quattroporte is een sportwagen en luxewagen tegelijk.

The new Quattroporte is the first Maserati that Pininfarina has designed in 50 years.

The late great “Pinin� himself created some extraordinary sports cars for the Trident marque in the late 1940s and early 1950s, the last of which was the 1953 A6G.CS Berlinetta Sport of which only four were built between 1954 and 1955. After that, the Turin-based coachworks devoted itself to Ferrari, then the Trident’s fiercest rival.

Nonetheless, it was thanks to that ancient history and Pininfarina’s long-held ambition to one day design a big high performance Italian saloon that we have the new Maserati Quattroporte in its present form: a car that combines strength and power in a stunningly sensual package, in which every last detail has been carefully finished and the Trident’s trademark styling cues highlight its legendary bloodline.

The Quattroporte’s styling is unmistakably Italian: elegant yet aggressive and devoid of even the slightest hint of fussiness. Its soft forms are broken here and there by crease lines that create a sense of tension. The Quattroporte’s lines flow clean and fluid, while its high waist-line gives it a sense of solidity and robustness. Its body is as agile and well-muscled as an athlete’s, its beautifully balanced proportions lending it an air of confident dynamism. This is a big, refined car yet sporty too. The Quattroporte was designed over a long wheelbase with a cab-back stance which highlights the length of the bonnet (in aluminium, just like the boot).

Volgens TOPGEAR: Quattroporte (tis wel 79mb groot, maar wel de moeite om te zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                eentje wel

Ik kan niet geloven dat ze zoiets zou produceren, dat maakt het Maserati imago toch helemaal kapot, om maar te zwijgen over de kostprijs van dit ding...

Comment

• Voor de geïnteresseerden:

Comment

• Last edited by ; 06/01/2007, 21:44.

Comment

• Last edited by ; 06/01/2007, 21:45.

Comment

• Last edited by ; 06/01/2007, 21:45.

Comment

• Comment

• Bron:

Comment

• Kan er iemand 15.500€ missen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                Kan er iemand 15.500€ missen?

Amai, eigelijk geen geld zeg, voor zo'n bak..

Doen!

Comment

Kan er iemand 15.500€ missen?

die 560 SEC AMG is in perfecte staat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                    Amai, eigelijk geen geld zeg, voor zo'n bak..

Doen!

Anders had ik in mijn directe omgeving wel genoeg geldschieters gevonden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                      die 560 SEC AMG is in perfecte staat
                                      Die 560 SEC is rommel tov dit!

*spoelt mond met wijwater*

Comment

• Stolze

Comment

Anders had ik in mijn directe omgeving wel genoeg geldschieters gevonden

Ik had al m'n vermoedens...

Comment

Working...
                                          X