Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MASERATI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door luigi Bekijk Berichten
    je hebt een 2.0 biturbo met rond de 280 pk en een 2.8 met iets meer dan 300 pk , de prestaties zijn ongeveer 5.5 sec naar honderd , en 270 topsnelheid , maar door de 2 turbo's en het enorme koppel zijn de tussenaccelraties moordend . Om een idee te geven in zijn tijd was een ghibli in het trekken evensnel als een ferrari testarossa, het enige wat echt rapper was , was een 993 turbo , maar dat is dan ook al een 3.6 biturbo . Het zijn echt ongeloofelijke wagens die ghibli's . En als je het geld heb koop een shamal , dat is het einde naar het schijnt .
    .
    Ik denk eigenlijk dat Alex het over de oude Ghibli had, die toch echt wel wat meer waard is .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
      Ik denk rond de 18.000 euro.
      Ik denk dat hij het over een 'echte' Ghibli heeft Niet over die jaren '80 en '90 ondingen met turbo's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
        hoeveel kost zo'n Ghibli nog, in goeie staat ?
        Een Ghibli in redelijke staat is geschat op ongeveer 17.000€
        Een Ghibli in goede staat is geschat op ongeveer 27.000€
        Eentje in zeer goede staat op 47.000€
        Eentje in perfecte staat 70.000€

Dit is echter maar een indicatie van de waarde, de vraagprijzen kunnen soms hoger liggen (elke wagen is uniek)

En als je dan nog een Ghibli SS hebt, kunnen de prijzen wel x2 of x3 gaan.

Dit ding wordt bvb aangeboden tegen een vraagprijs van 19.500€

Het is een SS uit 1972 met 36.000km op de teller.

Comment

• hehe zo een maserati doet me denke aan die aflevering van top gear waar ze italiaanse oldtimers/ragbakken opkopen en met elkaar vergelijken... jeremy had ne merak ofzo
          Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
          ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Dat zijn eigenlijk nog redelijke prijzen als je ziet wat een Miura in goeie staat nog moet kosten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
              Dat zijn eigenlijk nog redelijke prijzen als je ziet wat een Miura in goeie staat nog moet kosten.
              Inderdaad.
              Maar dit is natuurlijk maar een V8.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
                hehe zo een maserati doet me denke aan die aflevering van top gear waar ze italiaanse oldtimers/ragbakken opkopen en met elkaar vergelijken... jeremy had ne merak ofzo

Dit zijn de échte wagens. Al de nieuwe dingen zijn speelgoed tov dit!
                Als ik maserati denk denk ik Ghibli en 3500GT. Niet Gransport Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                  Een Ghibli in redelijke staat is geschat op ongeveer 17.000€
                  Een Ghibli in goede staat is geschat op ongeveer 27.000€
                  Eentje in zeer goede staat op 47.000€
                  Eentje in perfecte staat 70.000€

Dit is echter maar een indicatie van de waarde, de vraagprijzen kunnen soms hoger liggen (elke wagen is uniek)

En als je dan nog een Ghibli SS hebt, kunnen de prijzen wel x2 of x3 gaan.

Dit ding wordt bvb aangeboden tegen een vraagprijs van 19.500€

Het is een SS uit 1972 met 36.000km op de teller.

zot zeg ik u
                  1963 Land Rover Series IIa
                  1994 Mercedes SL320
                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                    zot zeg ik u
                    Maar ie is zoooo lekker

Liever 47.000€ aan zoiets geven dan aan een Audi TT ofzo eigenlijk...
                    (gesteld dat het een weekendwagen is)

Comment

• zo'n Ghibli is zalig!

nog een fotoke van een maserati opgesnord:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                        zo'n Ghibli is zalig!

nog een fotoke van een maserati opgesnord:

Ook even zitten snorren ! De Ghibli is inderdaad een wicked machine en zeker als spider !
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                          Ook even zitten snorren ! De Ghibli is inderdaad een wicked machine en zeker als spider !
                          hehe prachtige wagens hé zo heb ik er ook nog wel de nodige staan op m'n HD

Comment

• Hallo, ik weet niet of ze er al opgestaan hebben, maar ik kwam ze tijdens het surfen tegen

er komt nog

Comment

• Comment

• Comment

• Dat waren ze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door froggy Bekijk Berichten

Dat waren ze
                                    Mooi mooi .

Comment

• Ik lees hier net dat de qp automatico nu ook op de sport gt en executive gt komt , ik dacht alleen op de "gewone" qp.
                                      Wat voor zin heeft da dan nog dat et "sport gt" of executive gt" heet, als ge toch geen peddels meer hebt .
                                      En die foto's op de site kloppen niet, eerst staan er peddels en bij de volgende foto weer niet.

Comment

• Sport Gt en executive heeft niet alleen met de automaat te maken he!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                          Sport Gt en executive heeft niet alleen met de automaat te maken he!
                                          Ge kunt dezelfde opties ook in de "gewone" krijgen.
                                          Alleen hebt ge dan nie sport gt of executive gt tussen de deuren staan...

Comment

Working...
                                          X