Oorspronkelijk geplaatst door luigi
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MASERATI Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk BerichtenIk denk rond de 18.000 euro.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenhoeveel kost zo'n Ghibli nog, in goeie staat ?
Een Ghibli in goede staat is geschat op ongeveer 27.000€
Eentje in zeer goede staat op 47.000€
Eentje in perfecte staat 70.000€
Dit is echter maar een indicatie van de waarde, de vraagprijzen kunnen soms hoger liggen (elke wagen is uniek)
En als je dan nog een Ghibli SS hebt, kunnen de prijzen wel x2 of x3 gaan.
Dit ding wordt bvb aangeboden tegen een vraagprijs van 19.500€
Het is een SS uit 1972 met 36.000km op de teller.
Comment
-
hehe zo een maserati doet me denke aan die aflevering van top gear waar ze italiaanse oldtimers/ragbakken opkopen en met elkaar vergelijken... jeremy had ne merak ofzoOorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenDat zijn eigenlijk nog redelijke prijzen als je ziet wat een Miura in goeie staat nog moet kosten.
Maar dit is natuurlijk maar een V8.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichtenhehe zo een maserati doet me denke aan die aflevering van top gear waar ze italiaanse oldtimers/ragbakken opkopen en met elkaar vergelijken... jeremy had ne merak ofzo
Dit zijn de échte wagens. Al de nieuwe dingen zijn speelgoed tov dit!
Als ik maserati denk denk ik Ghibli en 3500GT. Niet Gransport Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenEen Ghibli in redelijke staat is geschat op ongeveer 17.000€
Een Ghibli in goede staat is geschat op ongeveer 27.000€
Eentje in zeer goede staat op 47.000€
Eentje in perfecte staat 70.000€
Dit is echter maar een indicatie van de waarde, de vraagprijzen kunnen soms hoger liggen (elke wagen is uniek)
En als je dan nog een Ghibli SS hebt, kunnen de prijzen wel x2 of x3 gaan.
Dit ding wordt bvb aangeboden tegen een vraagprijs van 19.500€
Het is een SS uit 1972 met 36.000km op de teller.
zot zeg ik u1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenzot zeg ik u
Liever 47.000€ aan zoiets geven dan aan een Audi TT ofzo eigenlijk...
(gesteld dat het een weekendwagen is)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenzo'n Ghibli is zalig!
nog een fotoke van een maserati opgesnord:
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenOok even zitten snorren ! De Ghibli is inderdaad een wicked machine en zeker als spider !
Comment
-
-
Ik lees hier net dat de qp automatico nu ook op de sport gt en executive gt komt , ik dacht alleen op de "gewone" qp.
Wat voor zin heeft da dan nog dat et "sport gt" of executive gt" heet, als ge toch geen peddels meer hebt .
En die foto's op de site kloppen niet, eerst staan er peddels en bij de volgende foto weer niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenSport Gt en executive heeft niet alleen met de automaat te maken he!
Alleen hebt ge dan nie sport gt of executive gt tussen de deuren staan...
Comment
Comment