Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
wordt bij die versies ook niet de vering aangepast?
De schakeltijd enz?
Schakeltijd is idd verbetert bij gt en executive gt, maar als nu die nu ook in full automatic verkocht worden, kunt ge evengoed ne "gewone" qp kope met zelfde opties als gt of executive gt, komt goedkoper uit, alleen zonder opschrift van gt of executive gt dan .
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Schakeltijd is idd verbetert bij gt en executive gt, maar als nu die nu ook in full automatic verkocht worden, kunt ge evengoed ne "gewone" qp kope met zelfde opties als gt of executive gt, komt goedkoper uit, alleen zonder opschrift van gt of executive gt dan .
Velgen, schakeltijd,aan de deuren opschrift van sport gt of executive gt en andere gril vanvoor en op sport gt is sportpakket standaard, en bij executive gt is sportpakket en executivepakket standaard.
Maar toch snap ik het nut er nietvan om die peddels weg te doen bij de automatico sport gt en executive gt, ze hadden betere een betere automaat + peddels ipv van alleen betere automaat, of is zoiets niet mogelijk? Jawel toch?
Quattroporte: 112.981
Quattroporte Sport Gt: 121.794
Quattroporte Executive Gt: 125.650
Velgen, schakeltijd,aan de deuren opschrift van sport gt of executive gt en andere gril vanvoor en op sport gt is sportpakket standaard, en bij executive gt is sportpakket en executivepakket standaard.
Maar toch snap ik het nut er nietvan om die peddels weg te doen bij de automatico sport gt en executive gt, ze hadden betere een betere automaat + peddels ipv van alleen betere automaat, of is zoiets niet mogelijk? Jawel toch?
Quattroporte: 112.981
Quattroporte Sport Gt: 121.794
Quattroporte Executive Gt: 125.650
Het nieuwe systeem is een volwaardige automaat, en het systeem met de peddels is een gerobotiseerde handbak (als ik me niet vergis).
Het nieuwe systeem is een volwaardige automaat, en het systeem met de peddels is een gerobotiseerde handbak (als ik me niet vergis).
Ja klopt, mja just, een volwaardige automaat + gerobotiseerde gaan niet samen zeker.
Maar toch vind ik het onnozel dat ze de sport gt en executive gt ook full automatisch hebben gemaakt.
De duoselect is gelukkig wel nog verkrijgbaar.
Ja klopt, mja just, een volwaardige automaat + gerobotiseerde gaan niet samen zeker.
Maar toch vind ik het onnozel dat ze de sport gt en executive gt ook full automatisch hebben gemaakt.
De duoselect is gelukkig wel nog verkrijgbaar.
Der zijn wel automaten die je ook zelf kan schakelen hoor
- Porsche tiptronic
- Bentley Continental
- BMW Steptronic
-...
Mja, eigenlijk vind ik het gewoon onnuteloos, die automatische boite hoeft voor mij niet beter, ge kunt evengoed met de peddels schakelen, das sportiever en gaat veel beter als de kutautomaat .
Moesten ze nu de peddels gelaten hebben dan zou ik het wel goed vinden.
De peddels zijn natuurlijk wel nog verkrijgbaar, maar niet met de automatico, alleen op de duoselect.
Mja, eigenlijk vind ik het gewoon onnuteloos, die automatische boite hoeft voor mij niet beter, ge kunt evengoed met de peddels schakelen, das sportiever en gaat veel beter als de kutautomaat .
Moesten ze nu de peddels gelaten hebben dan zou ik het wel goed vinden.
De peddels zijn natuurlijk wel nog verkrijgbaar, maar niet met de automatico, alleen op de duoselect.
Hoezo? De nieuwe?
De duoselect automatische boite is echt nest, maar met die peddels gaat het echt goed.
Ja, de nieuwe.
Want het lijkt me dat je de automatische stand van de manuele versnellingsbak aanziet als dezeflde als de automaat.
Je mag gerust zijn dat de automaat stukken beter gaat zijn hoor, volgens mij zelfs beter als de F1-bak, waar ik nooit echt een fan van ben geweest (is toch dezelfde als in de Modena he? of is het die al van de F430?)
Want het lijkt me dat je de automatische stand van de manuele versnellingsbak aanziet als dezeflde als de automaat.
Je mag gerust zijn dat de automaat stukken beter gaat zijn hoor, volgens mij zelfs beter als de F1-bak, waar ik nooit echt een fan van ben geweest (is toch dezelfde als in de Modena he? of is het die al van de F430?)
Nene ik bedoelde de automatische bak van de duoselect.
De F1-bak is volgens mij van de Modena ja.
Maar ik vind de F1-bak niet zo slecht, alleen in D is het echt nest.
Nene ik bedoelde de automatische bak van de duoselect.
De F1-bak is volgens mij van de Modena ja.
Maar ik vind de F1-bak niet zo slecht, alleen in D is het echt nest.
De duoselect is toch die gerobotiseerde bak met F1 schakeling? of is dat nóg een andere?
Comment