Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MASERATI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    wat is het nu?
    Oops.
    De duoselect is de gerobotiseerde bak met F1 schakeling.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
      Oops.
      De duoselect is de gerobotiseerde bak met F1 schakeling.
      dus die uit de Modena.

kvind dat dikke rommel eigenlijk. Schokt te hard als je opschakelt (of je moet gas lossen, maar dat is ook onlogisch ) en in automaat is dat helemaal niets.
      Daarom dat ik het goed vind dat er een volwaardige automaat komt, in zo een wagen staat dat beter. Evt een automaat met schakelpeddels...

Comment

dus die uit de Modena.

kvind dat dikke rommel eigenlijk. Schokt te hard als je opschakelt (of je moet gas lossen, maar dat is ook onlogisch ) en in automaat is dat helemaal niets.
        Daarom dat ik het goed vind dat er een volwaardige automaat komt, in zo een wagen staat dat beter. Evt een automaat met schakelpeddels...
        Ja uit de Modena. Als ge met peddels schakelt schokt em toch wel niet hoor, miss iets meer als een volledige automaat, maar als ge in D zit dan schokt et pas, maar we gebruiken alleen nog maar de peddels.
        En idd die peddels moeten ook op de volwaardige automaat komen, anders vind ik het onnozel.

Comment

Ja uit de Modena. Als ge met peddels schakelt schokt em toch wel niet hoor, miss iets meer als een volledige automaat, maar als ge in D zit dan schokt et pas, maar we gebruiken alleen nog maar de peddels.
          En idd die peddels moeten ook op de volwaardige automaat komen, anders vind ik het onnozel.
          Mja, der zijn der veel die liever automaat rijden volgens mij.

En je moet een Modena maar eens vanuit stilstand plattrappen en met de peddels schakelen, dan zul je wel voelen wat ik bedoel met die schokken

Comment

Mja, der zijn der veel die liever automaat rijden volgens mij.

En je moet een Modena maar eens vanuit stilstand plattrappen en met de peddels schakelen, dan zul je wel voelen wat ik bedoel met die schokken
            Met de Qp valt et nog wel mee vind ik.

Comment

• http://www.autoblog.nl/archive/2007/...rati#post-8098

Sommige mensen hebben écht geen respect voor andermans wagen. Met een vorkheftruck ff gaan verplaatsen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                http://www.autoblog.nl/archive/2007/...rati#post-8098

Sommige mensen hebben écht geen respect voor andermans wagen. Met een vorkheftruck ff gaan verplaatsen.
                Dat kan totaal geen kwaad hoor, als je het goed doet.
                en hem dus niet laat vallen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                  http://www.autoblog.nl/archive/2007/...rati#post-8098

Damn, dan komt die eigenaar thuis, en dan is zijn maserati weg.
                  De man in de heftruck, moet da niet betalen zeker? Aangezien de maserati in "construction zone" stond?

Comment

Dat kan totaal geen kwaad hoor, als je het goed doet.
                    en hem dus niet laat vallen
                    Ksnap niet dat hij die heeft laten vallen, die man rijdt waarschijnlijk al jaren met die heftruck, en juist nu laat em et vallen.

Comment

• Comment

Hola, zoveel tegelijk.

Comment

• Is dit echt of eerder een photoshopke?

Dat lijkt me toch wat overdreven om real te zijn, doch ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                            Is dit echt of eerder een photoshopke?

Dat lijkt me toch wat overdreven om real te zijn, doch ?
                            Nene geen fotoshop!!!
                            Hier nog een foto als bewijs:

Komt officieel van italiaspeed.

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=_tci2...related&search=

Da geluid, ni normaal

Comment

fish-eye

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                                  Kga binnekort ook zo es e filmpke gaan maken, kwil ook nog een maken van 80-180km/h ofzo, maar denk nie dat papa akkoord gaat gaan dat ik het zou filmen, ik zie wel.

Comment

Kga binnekort ook zo es e filmpke gaan maken, kwil ook nog een maken van 80-180km/h ofzo, maar denk nie dat papa akkoord gaat gaan dat ik het zou filmen, ik zie wel.
                                    En bovendien is dat illegaal als dat in Belgie gebeurd! Foei!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten
                                      Even de autobahn opgaan in Hassult (D) eh

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten
                                        Das waar, maar ik heb niet gezegd dat het in belgie gemaakt zou worde, en zoja, niemand kan da zien waar het "gedaan" is.

Comment

Das waar, maar ik heb niet gezegd dat het in belgie gemaakt zou worde, en zoja, niemand kan da zien waar het "gedaan" is.
                                          Ja ik ken dat, ik heb ooit eens op video google 1 of andere M6 gezien die duidelijk op de franse autosnelweg rijd met franse auto's en dan volgt er een stem 'bijna aangekomen in bohn'

Comment

Working...
                                          X