Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MASERATI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten
    Ja ik ken dat, ik heb ooit eens op video google 1 of andere M6 gezien die duidelijk op de franse autosnelweg rijd met franse auto's en dan volgt er een stem 'bijna aangekomen in bohn'
    , die M6 was van Oliverooo?
    Btw als je gewoon de tellers filmt is er geen prolbeem eh.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
      , die M6 was van Oliverooo?
      Btw als je gewoon de tellers filmt is er geen prolbeem eh.
      Geen idee, en ja das waar van die tellers...

Comment

• More affordable Maseratis on the way?

Posted Mar 25th 2006 10:57AM by Stuart Waterman
        Filed under: Trends, Sedans/Saloons, Sports/GTs, SUVs, Plants/Manufacturing, Supercars, Maserati

According to the U.K.'s What Car?, Maserati's plan for the near future includes diversifying its model range with "more affordable" models in the $90,000 to $115,000 range.

Chief executive Karl-Heinz Kalbfell suggests that new Maserati models will wait until the sports car manufacturer hits its target production of 8,000 to 9,000 units a year. That shouldn't be too long - its popular Quattroporte sports sedan alone sold nearly 5,700 units last year.

The new models could well include a trident-badged SUV based on the Giugiaro-designed Kubang concept (shown at right), and even diesel-powered models.

Since its split with Ferrari, Maserati has become closely associated with Alfa Romeo under the Fiat Group umbrella, but Kalbfell doesn't expect any badge-engineering exchange of models between the two marques, saying "There will never be an Alfa with a Maserati badge and never a Maserati with an Alfa badge, because even if you think you are being clever, the customers will tell you different."

Comment

• Jaaa, Kubang moet komen!

Comment

• Suv + Maserati gaat niet samen vind ik.

Comment

• Als het eruit ziet zoals de Kubang heb ik geen enkel bezwaar

Comment

• Maakt nie uit hoe et eruit ziet, een ferrari suv zou toch ook op nix slaan.

Comment

• Daar heb je gelijk in Michel, voor mij hoeft dat ook niet !

Die alfa suv mag er voor mij dan weer wel komen, Italiaanse charme ..

Comment

• edit: foutje

Comment

• Ik zie hier net dat de Quattroporte ook met een automatische versnellingsbak te verkrijgen is.
                      Dit betekent voor mij dat deze wagen een stuk hoger op mijn verlanglijst komt te staan...

Autoweek.nl
                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• SCHITTEREND!
                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                          Ik zie hier net dat de Quattroporte ook met een automatische versnellingsbak te verkrijgen is.
                          Dit betekent voor mij dat deze wagen een stuk hoger op mijn verlanglijst komt te staan...

Autoweek.nl
                          Had ik 3 weken geleden al gemeld: http://www.vtm.be/auto/forum/showthr...t=9508&page=21

Ik vind et saai zo zonder peddels, maarja wss zal de automatico ook wel met peddels verkrijgbaar worden binnen paar maanden.

Comment

• Deze ochtend in Brugge nog eens een zilveren 3200 GT... Wat blijven die boomerang lichtjes toch mooi

Comment

• Goed van maserati om een automatische bak aan te bieden, past meer bij het character van de quatroporte.

Comment

• Komt er eigenlijk nog iets van die V12 voor de QP waar een tijd geleden sprake van was of is dat een stille dood gestorven?

Comment

• Comment

• maserati

Comment

• bijgenaamd, de zotsten achteras ter wereld

tem dat maar

Comment

• Hij ziet er niet echt zot uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
                                          Hij ziet er niet echt zot uit
                                          Dat bedoelt hij ook niet denk ik...

Comment

Working...
                                          X