Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
En idd die peddels moeten ook op de volwaardige automaat komen, anders vind ik het onnozel.
Ff mezelf quoten, ik lees hier net:
Zes van ZF
Met de nieuwe 6-traps automaat van ZF maakt Maserati in een keer alles goed. Hoewel de trend onder premium merken momenteel meer verzetten is (Mercedes biedt al zeven, Lexus zelfs acht), vinden wij zes echt voldoende. Schakelen kan met korte tikjes tegen de pook, of met de optionele paddles achter het stuur, die overigens standaard zijn op de Sport GT uitvoering. Afgezien van een gemodificeerde middentunnel en een nieuwe elektronische parkeerrem bleef het interieur ongewijzigd. Maar dat was al geen straf, want ondanks zijn respectabele leeftijd en de rommelige layout, zijn wij nog steeds verliefd op de prachtige materialen en vormen van dashboard en meubilair. Om over het tijdloze uiterlijk nog maar te zwijgen, want de Quattroporte is en blijft het stijlvolste alternatief voor een ‘S’ , ‘ 7’ , of ‘ A8’.
Ik ben niet echt kritisch, maar dit vind ik nu echt de lelijkste Maserati ooit gebouwd..
De Biturbo Cabrio vond ik wel lekker..
Ja over de styling zijn de meeste mensen niet echt lovend ! moet het een beetje in de juiste tijdsgeest zien : begin jaren 80 en de BiTurbo moest BMW counteren die toen toch ook vierkante dozen maakte ?! (sommige onderstel onderdelen zijn van BMW (52
De Biturbo is niet echt graag gezien onder nieuwe Maserati eigenaren of nog minder graag gezien door classic eigenaren (Maserati club Belgio)
Over de achteras kan je maar 1 ding zeggen : niet uitdagen !
Misschien ben ik niet echt onpartijdig : Zie mijn Biturbo 420 (1986)
De vierkante styling kan je niet wegsteken natuurlijk ! en zijn 180pk klinken dezer dagen niet echt indrukwekkend ! al zijn de prestaties nog altijd niet slecht al moet je de 0-100 tijd van 6.9s met een hele pak zout nemen ! een 8 zou al zeer deftig zijn.
Ofwel is dat 'n MC12 Corsa ofwel 'n respray. En die corsa is niet road-legal.
In 2004 kon de productie starten en werden er naast de 5 racewagens 25 straatversies gebouwd, het minimum om toegelaten te worden tot het FIA GT kampioenschap. In 2005 werden er nog eens 25 exemplaren geproduceerd. De straatversies zijn enkel beschikbaar in wit-blauw, verwijzend naar de Maserati traditie in de racerij.
Die laatste is een MC12 Corse, daar worden er maar 12 van gemaakt.
En alleen maar voor Maserati klanten. Hij word zelfs niet gehomologeerd voor op de weg of een race, alleen voor evenementen georganiseerd door Maserati zelf.
Die laatste is een MC12 Corse, daar worden er maar 12 van gemaakt.
En alleen maar voor Maserati klanten. Hij word zelfs niet gehomologeerd voor op de weg of een race, alleen voor evenementen georganiseerd door Maserati zelf.
nee, een standaard MC12
van de 1ste 25 waren er 2 niet wit/blauw
eentje grijs & de andere blauw (deze dus)
viel goed op op de officiele groupshot van Maser
de 25 straatwagens met 1 racewagen & de 2 achterste waren in andere kleuren
Comment