Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MASERATI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Behoorlijk wat Maserati's tegengekomen op m'n skiereis in noord-italië.

Vooral Ghibli's en levante's.

(voor de rest was het ma povertjes, hier en daar een Porsche maar weinig sportieve Audi, BMW of Mercedessen) in Oostenrijk is dit toch enigszins anders

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
      Behoorlijk wat Maserati's tegengekomen op m'n skiereis in noord-italië.

Vooral Ghibli's en levante's.

(voor de rest was het ma povertjes, hier en daar een Porsche maar weinig sportieve Audi, BMW of Mercedessen) in Oostenrijk is dit toch enigszins anders
      En nu 14 dagen quarantaine!

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk Berichten
        En nu 14 dagen quarantaine!

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
        Was niet nodig, kwas clean blijkbaar vele anderen niet? ...

Comment

• nooit geweten...de quattroporte fwd

Het verhaal van de Quattroporte begon heel mooi in 1963, toen Maserati een magnifieke berline voorstelde, ontworpen door Frua en aangedreven door een heerlijke, van de autosport afgeleide V8. Tien jaar later was de Quattroporte nog slechts een schim van zichzelf…

op hydropneumatisch ophanging

Comment

• We gaan eerlijk zijn: de geschiedschrijvers van het merk beschouwen dit model niet als een commerciële flop. Nochtans zijn op 7 jaar tijd slechts 34 exemplaren gemaakt. We leggen even alles uit…

Comment

• Da's dan ook een boot of schip hé bobo Prachtig!
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Vlugge vraag, louter uit curiositeit omdat ik er niet meteen iets over terugvind: is een 3200 GT ooit beschikbaar geweest met open dak?

Kan mij niet herinneren dat ik zoiets al tegengekomen ben op de autoscouts of mobiles van deze wereld...

Comment

• Neen, nooit een optie geweest op de 3200GT.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                    Neen, nooit een optie geweest op de 3200GT.
                    Hmm, ergens wel nog jammer vind ik. Dakje open en af en toe genieten van de V8 zou niet onaangenaam geweest zijn.

Comment

• Mijn bejaarde pa heeft plots het zot in de kop gekregen Volgende maand levering. Zijn wel reservewielen, de nieuwe zijn besteld.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Blijft voor me toch de mooiste in zijn klasse

Gaat hij veel plezier aan hebben! Blijft toch iets magisch

Comment

• Nieuw gekocht? Stond bij Whatcar samen met de Quattroporte en Jaguar XJ bovenaan de lijst van modellen met hoogste waardeverlies na 3j
                          Nu ja als bejaarde hoef je toch niet echt te "sparen voor de oude dag"
                          Blijft idd. een "apart" model

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alcazar Bekijk Berichten
                            Nieuw gekocht? Stond bij Whatcar samen met de Quattroporte en Jaguar XJ bovenaan de lijst van modellen met hoogste waardeverlies na 3j
                            Die lijst moest je ook wel beetje relativeren he

In deze klasse hebben ze allemaal zo'n waardeverlies, een A8 of 7 zullen niet zoveel beter doen vrees ik

Comment

Nieuw gekocht? Stond bij Whatcar samen met de Quattroporte en Jaguar XJ bovenaan de lijst van modellen met hoogste waardeverlies na 3j
                              Directieauto van 04/2019, nu eerste inschrijving.

Idd! Dat waardeverlies zal hem worst wezen, hij is niet van plan om die nog snel te verkopen veronderstel ik

Comment

• Ja en toch zou ik zoiets nooit nieuw kopen
                                Voor de prijs van een basis D-segmenter kun je bijvoorbeeld ook dit kopen:

Wat een kar zeg! En Euro 6 dus je bent er nog bijna 7 jaar goed mee.

Voor mij helaas niet aan de orde want mijn garage is te krap voor bijna 5m Maserati

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Directieauto van 04/2019. Idd! Dat waardeverlies zal hem worst wezen, hij is niet van plan om die nog snel te verkopen veronderstel ik
                                  Ja da's al weer een ander verhaal dan, zal al serieuze korting opzitten.

Comment

Ja da's al weer een ander verhaal dan, zal al serieuze korting opzitten.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Alcazar Bekijk Berichten
                                    Ja en toch zou ik zoiets nooit nieuw kopen
                                    Voor de prijs van een basis D-segmenter kun je bijvoorbeeld ook dit kopen:
                                    https://provanmotors.be/NL/detail/Ma...?p=1&seg=17838

Wat een kar zeg! En Euro 6 dus je bent er nog bijna 7 jaar goed mee.

Voor mij helaas niet aan de orde want mijn garage is te krap voor bijna 5m Maserati
                                    Dikke korting gehad idd.

Is dezelfde als in de link precies, maar die is wel PFL, een pak meer kilometer en 5 jaar oud.

Na de foto's beter te bekijken zie ik pas dat het een Ghibli is, de zijne hierboven is een Quattroporte

Zijn garage is ook te klein. Er moet een stukje muur verwijderd worden en dus ook een nieuwe poort
                                    Last edited by Jocar; 26/08/2020, 14:50.

Comment

• Nog een paar pics uit de Gentse Maserati showroom.

Comment

• In het blauw blijft de Ghibli toch het knapste

Zo'n eind jaren 80 Maserati blijft toch echt vet, toen was het echt maar heel af en toe dat je een Maseratie tegenkwam in het wild

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten

Zo'n eind jaren 80 Maserati blijft toch echt vet, toen was het echt maar heel af en toe dat je een Maseratie tegenkwam in het wild
                                          Idd! Deze is prachtig. Er stond ook nog een lichtblauwe oldtimer, meer 60's stijl. Maar die heeft mijn zoon gefotografeerd, ik zal de foto eens vragen en hier posten.

Comment

Working...
                                          X