Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MASERATI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

maserati
    Ik ben niet echt kritisch, maar dit vind ik nu echt de lelijkste Maserati ooit gebouwd..

De Biturbo Cabrio vond ik wel lekker..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
      En idd die peddels moeten ook op de volwaardige automaat komen, anders vind ik het onnozel.
      Ff mezelf quoten, ik lees hier net:

Zes van ZF
      Met de nieuwe 6-traps automaat van ZF maakt Maserati in een keer alles goed. Hoewel de trend onder premium merken momenteel meer verzetten is (Mercedes biedt al zeven, Lexus zelfs acht), vinden wij zes echt voldoende. Schakelen kan met korte tikjes tegen de pook, of met de optionele paddles achter het stuur, die overigens standaard zijn op de Sport GT uitvoering. Afgezien van een gemodificeerde middentunnel en een nieuwe elektronische parkeerrem bleef het interieur ongewijzigd. Maar dat was al geen straf, want ondanks zijn respectabele leeftijd en de rommelige layout, zijn wij nog steeds verliefd op de prachtige materialen en vormen van dashboard en meubilair. Om over het tijdloze uiterlijk nog maar te zwijgen, want de Quattroporte is en blijft het stijlvolste alternatief voor een ‘S’ , ‘ 7’ , of ‘ A8’.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

maserati
        Zalige velgen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
          Ik ben niet echt kritisch, maar dit vind ik nu echt de lelijkste Maserati ooit gebouwd..

De Biturbo Cabrio vond ik wel lekker..
          Ja over de styling zijn de meeste mensen niet echt lovend ! moet het een beetje in de juiste tijdsgeest zien : begin jaren 80 en de BiTurbo moest BMW counteren die toen toch ook vierkante dozen maakte ?! (sommige onderstel onderdelen zijn van BMW (52
          De Biturbo is niet echt graag gezien onder nieuwe Maserati eigenaren of nog minder graag gezien door classic eigenaren (Maserati club Belgio)
          Over de achteras kan je maar 1 ding zeggen : niet uitdagen !

Misschien ben ik niet echt onpartijdig : Zie mijn Biturbo 420 (1986)

De vierkante styling kan je niet wegsteken natuurlijk ! en zijn 180pk klinken dezer dagen niet echt indrukwekkend ! al zijn de prestaties nog altijd niet slecht al moet je de 0-100 tijd van 6.9s met een hele pak zout nemen ! een 8 zou al zeer deftig zijn.

Comment

• Comment

• Coupé versie van de Quatroporte? Ziet er lekker uit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten
                Coupé versie van de Quatroporte? Ziet er lekker uit!
                zie dit bedoel ik dus

de nieuwe GT trekt op niks

Comment

• ow, maar dat is zalig zo!!

De mooiste maserati na de mc12, vind ik.

Comment

• De achterlichten vind ik niets. Verder een knappe kar.

Comment

• Die velgen

Last edited by ; 19/03/2007, 22:34.

Comment

• Maar dit is toch nog steeds knapper...

Last edited by ; 19/03/2007, 22:34.

Comment

• Nog nooit een MC12 gezien in deze kleur...

Comment

• Ofwel is dat 'n MC12 Corsa ofwel 'n respray. En die corsa is niet road-legal.

In 2004 kon de productie starten en werden er naast de 5 racewagens 25 straatversies gebouwd, het minimum om toegelaten te worden tot het FIA GT kampioenschap. In 2005 werden er nog eens 25 exemplaren geproduceerd. De straatversies zijn enkel beschikbaar in wit-blauw, verwijzend naar de Maserati traditie in de racerij.

Comment

• Die laatste is een MC12 Corse, daar worden er maar 12 van gemaakt.
                              En alleen maar voor Maserati klanten. Hij word zelfs niet gehomologeerd voor op de weg of een race, alleen voor evenementen georganiseerd door Maserati zelf.

Comment

• Dit is een gewone MC12, een Corse heeft meer spoilers etc.
                                Er zijn een paar niet-wit-blauwe MC12's geleverd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                                  Dit is een gewone MC12, een Corse heeft meer spoilers etc.
                                  Er zijn een paar niet-wit-blauwe MC12's geleverd.
                                  Klopt.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
                                      Die laatste is een MC12 Corse, daar worden er maar 12 van gemaakt.
                                      En alleen maar voor Maserati klanten. Hij word zelfs niet gehomologeerd voor op de weg of een race, alleen voor evenementen georganiseerd door Maserati zelf.
                                      nee, een standaard MC12
                                      van de 1ste 25 waren er 2 niet wit/blauw
                                      eentje grijs & de andere blauw (deze dus)

viel goed op op de officiele groupshot van Maser

de 25 straatwagens met 1 racewagen & de 2 achterste waren in andere kleuren

Comment

• T'is een 50 cc'tje

Comment

• The Maserati GS Zagato will be on show at the Concours d’Elegance Villa d`Este, to be held in Cernobbio (Italy) 20 -22 April 2007.

Comment

Working...
                                          X