Die laatste Sport Gt is toch gewoon zwart hé?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MASERATI Lovers
Collapse
X
-
En als aflsluiter eindelijk onze:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk BerichtenDie laatste Sport Gt is toch gewoon zwart hé?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk BerichtenDenk et wel ja, Nero Carbonio.
De beste combinatie.
Jullie velgen zijn wel pakken mooier!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk BerichtenDe beste combinatie.
Jullie velgen zijn wel pakken mooier!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk BerichtenThx, maar check die foto eens van die Qp met Sport Gt grill en sport pakket velgen (zoals onze) maar geen kentekens aan de deuren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk BerichtenIk zie het niet direct eigenlijk
Ik bedoel dus dit :
Het zal waarschijnlijk een "gewone" Qp zijn die een Sport Gt grill erop heeft laten zetten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk BerichtenKijk naar de grill, das een Sport Gt grill. Maar hij heeft "gewone velgen" en niet de 20 inch Sport Gt velgen en ook niet het kenteken van Sport Gt aan de deuren.
Ik bedoel dus dit :
Het zal waarschijnlijk een "gewone" Qp zijn die een Sport Gt grill erop heeft laten zetten.
Nu zie ik het!
De faker!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk BerichtenNu zie ik het!
De faker!
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk BerichtenMooi mooi .1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenCheck uw topic voor meer foto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk BerichtenIk wou het woord al niet uitspreke, nu zijn er ook al fakers onder de Maserati's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenGewoon omdat hij die velgen heeft, is hij een faker? Toch onzin. Jij wou toch ook deze velgen onder jullie QP, dan zouden jullie toch ook een faker zijn.
Maar die Qp die ik poste heeft de juist velgen, maar de verkeerde grill .
Comment
-
-
Comment