Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MASERATI Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk BerichtenJa tuurlijk, das ook een van de redenen waarom ik er niet alleen mee zou mogen rijden. Ik heb mijn vast rijbewijs nog niet en zeker nog niet genoeg rijervaring .
*fak, ik ben precies ne psych*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichtenkeep it at ease tot je je je rijbewijs hebt, toon hen dat ze trots op je mogen zijn, en tis in kannen kruiken
*fak, ik ben precies ne psych*
Check dit :
Oeh lala, we wisten al dat EDO Competition de “normale” Maserati MC12 aangepakt hadden. Maar ze zijn nu nog een stapje verder gegaan en hebben de limited edition MC12 Corsa ook nog even verder verfijnt.
Het belangrijkste is misschien wel dat de MC12 Corsa nu road legal is! En dat verklaart ook gelijk waarom de heren een nose lift function ingebouwd hebben, wel zo handig met al die verkeersdrempels tegenwoordig. De overige aanpassingen op een rijtje.
Sport suspension with nose lift function
Specially designed high-flow exhaust system
New high-performance brake system
New tire & wheel package
Road-legal
Bron : autoblog.nl
Comment
-
Man, dat is ne knappe bak! Mooier dan ik dacht. Zeker in dat zwart! Het is volgens mij wel geen klein autooke.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenMan, dat is ne knappe bak! Mooier dan ik dacht. Zeker in dat zwart! Het is volgens mij wel geen klein autooke.
Quattroporte: 5,05m lang, 1,89m breed en de wielbasis is 3,06m.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Flyer.. Bekijk Berichtenwow, ziet er in het echt veel mooier uit dan de officiële foto's!
Alleen spijtig dat zo'n nummerplaat dat frontje helemaal verpest.. die italiaan heeft er precies geen hangen!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk BerichtenJama het klopt wel volledig .
Check dit :
Oeh lala, we wisten al dat EDO Competition de “normale” Maserati MC12 aangepakt hadden. Maar ze zijn nu nog een stapje verder gegaan en hebben de limited edition MC12 Corsa ook nog even verder verfijnt.
Het belangrijkste is misschien wel dat de MC12 Corsa nu road legal is! En dat verklaart ook gelijk waarom de heren een nose lift function ingebouwd hebben, wel zo handig met al die verkeersdrempels tegenwoordig. De overige aanpassingen op een rijtje.
Sport suspension with nose lift function
Specially designed high-flow exhaust system
New high-performance brake system
New tire & wheel package
Road-legal
Bron : autoblog.nl
*nooit gedacht dat ik dat ging zeggen van een MC12*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenDeze nieuwe maserati is dus NIET de opvolger van de spyder/coupé (gran turismo) hé?!?!
Comment
-
Ik kan niet wachten op de nieuwe, het duurt te lang!!!
Btw als je nu een gran turismo zou kopen haalt die toch makkelijk de 130k en deze maserati (nieuwe) ook. Zouden ze (de nieuwe coupé/spyder gran turismo & deze nieuwe GT) dan dezelfde prijs hebben of maakt dat hier geen snars uit omdat ze niet in elkaars vaarwater liggen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenIk kan niet wachten op de nieuwe, het duurt te lang!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenIk had mijn post nog aangepast.
Je zei toch zelf dat deze GT op basis van de QP was.
Dat betekent toch dat er ook nog een nieuwe maserati kom voor 2 personen only.
En dat bedoel ik dus ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenDeze bedoel ik dus,
Comment
Comment