Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MASERATI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
    zoiets komt wel, met tijd, en ervaring
    Ja tuurlijk, das ook een van de redenen waarom ik er niet alleen mee zou mogen rijden. Ik heb mijn vast rijbewijs nog niet en zeker nog niet genoeg rijervaring .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
      Ja tuurlijk, das ook een van de redenen waarom ik er niet alleen mee zou mogen rijden. Ik heb mijn vast rijbewijs nog niet en zeker nog niet genoeg rijervaring .
      keep it at ease tot je je je rijbewijs hebt, toon hen dat ze trots op je mogen zijn, en tis in kannen kruiken

*fak, ik ben precies ne psych*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
        keep it at ease tot je je je rijbewijs hebt, toon hen dat ze trots op je mogen zijn, en tis in kannen kruiken

*fak, ik ben precies ne psych*
        Jama het klopt wel volledig .
        Check dit :
        Oeh lala, we wisten al dat EDO Competition de “normale” Maserati MC12 aangepakt hadden. Maar ze zijn nu nog een stapje verder gegaan en hebben de limited edition MC12 Corsa ook nog even verder verfijnt.
        Het belangrijkste is misschien wel dat de MC12 Corsa nu road legal is! En dat verklaart ook gelijk waarom de heren een nose lift function ingebouwd hebben, wel zo handig met al die verkeersdrempels tegenwoordig. De overige aanpassingen op een rijtje.

Sport suspension with nose lift function
        Specially designed high-flow exhaust system
        New high-performance brake system
        New tire & wheel package
        Road-legal

Bron : autoblog.nl
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• ferm

Comment

• *FF vlees gaan halen*

Lekker, afgezien vh kleur

Comment

• Hier is er weer eens een GranTurismo gespot :

Tot nu toe nog geen gespot met de 20" Birdcage Grigio Mercury, dat zijn deze velgen maar dan in het antrachiet.
              Die kosten dan ook wel € 4.572 .

Comment

• Man, dat is ne knappe bak! Mooier dan ik dacht. Zeker in dat zwart! Het is volgens mij wel geen klein autooke.
                Volvo V60 D3 R-design

Comment

MASTURBATI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                    Man, dat is ne knappe bak! Mooier dan ik dacht. Zeker in dat zwart! Het is volgens mij wel geen klein autooke.
                    Is ook geen kleine auto, de GranTurismo is 4m88 lang, 1m85 breed, de wielbasis bedraagt 2,94m.

Quattroporte: 5,05m lang, 1,89m breed en de wielbasis is 3,06m.

Comment

• wow, ziet er in het echt veel mooier uit dan de officiële foto's!
                      Alleen spijtig dat zo'n nummerplaat dat frontje helemaal verpest.. die italiaan heeft er precies geen hangen!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flyer.. Bekijk Berichten
                        wow, ziet er in het echt veel mooier uit dan de officiële foto's!
                        Alleen spijtig dat zo'n nummerplaat dat frontje helemaal verpest.. die italiaan heeft er precies geen hangen!!
                        Een echt nummerplaat kan er ook niet hangen denk ik. Zal zo een sticker-nummerplaat worden, zoiets als dit :

Comment

Jama het klopt wel volledig .
                          Check dit :
                          Oeh lala, we wisten al dat EDO Competition de “normale” Maserati MC12 aangepakt hadden. Maar ze zijn nu nog een stapje verder gegaan en hebben de limited edition MC12 Corsa ook nog even verder verfijnt.
                          Het belangrijkste is misschien wel dat de MC12 Corsa nu road legal is! En dat verklaart ook gelijk waarom de heren een nose lift function ingebouwd hebben, wel zo handig met al die verkeersdrempels tegenwoordig. De overige aanpassingen op een rijtje.

Sport suspension with nose lift function
                          Specially designed high-flow exhaust system
                          New high-performance brake system
                          New tire & wheel package
                          Road-legal

Bron : autoblog.nl

*nooit gedacht dat ik dat ging zeggen van een MC12*

Comment

• Deze nieuwe maserati is dus NIET de opvolger van de spyder/coupé (gran turismo) hé?!?!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                              Deze nieuwe maserati is dus NIET de opvolger van de spyder/coupé (gran turismo) hé?!?!
                              Nope! Gewoon een GT op basis van de Quattroporte.

Comment

• Ik kan niet wachten op de nieuwe, het duurt te lang!!!

Btw als je nu een gran turismo zou kopen haalt die toch makkelijk de 130k en deze maserati (nieuwe) ook. Zouden ze (de nieuwe coupé/spyder gran turismo & deze nieuwe GT) dan dezelfde prijs hebben of maakt dat hier geen snars uit omdat ze niet in elkaars vaarwater liggen?

Comment

Ik kan niet wachten op de nieuwe, het duurt te lang!!!
                                  Welke? Ik volg ff niet, ik dacht dat je bedoelde dat de GranTurismo geen opvolger was van spyder/coupé...

Comment

• Ik had mijn post nog aangepast.

Je zei toch zelf dat deze GT op basis van de QP was.

Dat betekent toch dat er ook nog een nieuwe maserati kom voor 2 personen only.

En dat bedoel ik dus ook.

Comment

Ik had mijn post nog aangepast.

Je zei toch zelf dat deze GT op basis van de QP was.

Dat betekent toch dat er ook nog een nieuwe maserati kom voor 2 personen only.

En dat bedoel ik dus ook.
                                      Ah, die post had ik nog niet gezien . Er komt ook nog een GranTurismo spyder, en vr de rest weet ik niet wat er nog allemaal komt, zal nog ff duren zeker.

Comment

• Deze bedoel ik dus,

Comment

Deze bedoel ik dus,

Dat is toch een GranSport eh, ofniet? Ik heb net zitte zoeken, maar volgens mij komt er geen vervanging voor de huidige coupé/spyder. Gewoon een GranTurismo Spyder komt er nog...

Comment

Working...
                                          X