Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind het maar vage boel eigenlijk. De ene bron zegt dat de GranTurismo de opvolger is van de coupé en de andere bron zegt van niet... Volgens mij is het ook geen opvolger want de car-configurator van Maserati heeft de coupé nog altijd ter beschikking. Ik meen ook ergens gelezen te hebben van officiële bronnen dat dit dus geen opvolger is. Alleen dat hij de Gt versie van de Quattroporte is.
Alleen vind ik die velgen soms maar "zo en zo", zeer geslaagd dat wel. Misschien moet de auto ook iets lager liggen (op deze foto toch).
Zo vind ik de QP ook wel lekker. Verlaagd, getinte ruiten en op deze foto toch redelijk mooie velgen.
Hebt ge nog meer van die foto's?? Ik wil die Qp in zijn geheel wel eens zien met die velgen. Verlaging is geen probleem met Qp, wij kunnen em ook nog een stuk lager leggen (zeker nog 2-3cm) . Alle ja, da zeiden de mannen in de garage toch.
Ik vind hem precies minder als de vorige, tenminste de vorige toen ie nog zijn LED achterlichten had... (Stomme Amerikanen met hun kuthomologeringen)...
Ben vooral zot van de Quattroporte; imo de mooiste, stijlvolste luxeberline!!
Zonder meer!!!
even een vraagje voor de zware maseratier's hier onder jullie ; is het mogelijk dat ik onlangs een gran turismo heb gezien in Keerbergen ( nabij mechelen ) ? Ik heb foto's getrokken , ook nummerplaat enzo , ik zal ze binnenkort 'ns uploaden
Comment