Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
[img]De 3200GT ok maar deze kan je toch niet mooi noemen, voor mij is dit gewoon een Lancia met een Maserati logo erop.[/img]
tjah, dan toch wel een mooie lancia hoor...
Een van de lelijkste Maserati's ooit:
dit is meer een lada dan een italiaans raspaard
Maar met een mooi interieur.
Ik vind die oude quattroporte machtig. Een 100 meter van waar ik woon rijdt er iemand met zo'n quattroporte.
Lekkere sound, lekkere velgjes en zo'n Italiaanse stijl...
Als je dan kijkt naar het crèmekleurig interieur met het typische klokje.
Voordeel is ook dat heel veel mensen hem niet herkennen. Maar als ze die 4 uitlaten zien rinkelt er toch al een belletje.
Daarbij, 270pk is meer dan genoeg en ik heb die man nog nooit horen klagen over betrouwbaarheidsproblemen (waar maserati wel wat mee te kampen heeft naar ik lees)
Een van de lelijkste Maserati's ooit:
dit is meer een lada dan een italiaans raspaard
Maar met een mooi interieur.
Ik vind die oude quattroporte machtig. Een 100 meter van waar ik woon rijdt er iemand met zo'n quattroporte.
Lekkere sound, lekkere velgjes en zo'n Italiaanse stijl...
Als je dan kijkt naar het crèmekleurig interieur met het typische klokje.
Voordeel is ook dat heel veel mensen hem niet herkennen. Maar als ze die 4 uitlaten zien rinkelt er toch al een belletje.
Daarbij, 270pk is meer dan genoeg en ik heb die man nog nooit horen klagen over betrouwbaarheidsproblemen (waar maserati wel wat mee te kampen heeft naar ik lees)
Ik moet u 100% gelijk geven, zoals hij hier staat is hij toch prachtig!!!!!
Comment