de schitterende Maserati Trofeo('s)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MASERATI Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door maseratimanHeb ik altijd al een speciale wagen gevonden, had die ook niet van die variabele en electrische schokdempers?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alessandro de schrijverOorspronkelijk geplaatst door super 7Een van de lelijkste Maserati's ooit:
Comment
-
[quote="TomT"]Oorspronkelijk geplaatst door michaelOorspronkelijk geplaatst door super 7Een van de lelijkste Maserati's ooit:
dit is meer een lada dan een italiaans raspaard
Lekkere sound, lekkere velgjes en zo'n Italiaanse stijl...
Als je dan kijkt naar het crèmekleurig interieur met het typische klokje.
Voordeel is ook dat heel veel mensen hem niet herkennen. Maar als ze die 4 uitlaten zien rinkelt er toch al een belletje.
Daarbij, 270pk is meer dan genoeg en ik heb die man nog nooit horen klagen over betrouwbaarheidsproblemen (waar maserati wel wat mee te kampen heeft naar ik lees)
Comment
-
[quote="Francis"]Oorspronkelijk geplaatst door TomTOorspronkelijk geplaatst door michaelOorspronkelijk geplaatst door super 7Een van de lelijkste Maserati's ooit:
dit is meer een lada dan een italiaans raspaard
Lekkere sound, lekkere velgjes en zo'n Italiaanse stijl...
Als je dan kijkt naar het crèmekleurig interieur met het typische klokje.
Voordeel is ook dat heel veel mensen hem niet herkennen. Maar als ze die 4 uitlaten zien rinkelt er toch al een belletje.
Daarbij, 270pk is meer dan genoeg en ik heb die man nog nooit horen klagen over betrouwbaarheidsproblemen (waar maserati wel wat mee te kampen heeft naar ik lees)
Comment
Comment