Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MASERATI Lovers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #41
    Wat ik mij eigenlijk al vaak heb afgevraagd ... stel je ondertekent een contractje voor 'n nieuwe coupé. En je betaalt een voorschotje.

    En dan ... na enkele weken, stap je met dat contract richting di Montezemolo (nou ja, z'n secretaresse dan), en je zegt dat je de rest enkel betaalt als je tegen een meerprijs (ze doen er maar een slag in, maakt niet uit) de boomerang-achterlichten krijgt van de 3200 GT ... zouden ze dat doen ?

    Allez, ze hebben toch ook een soortement "Individual"-afdeling, de "Carosseria Alfieri" (als ik me niet vergis), die ook zorgt voor de Ferrari individualiseringen ... zouden ze daar niet aan die wens voldoen ?

    'k Vraag het me af ...

    ... in ieder geval zou ik weldegelijk zwaar proberen zo'n boomie-achterlichtjes te hebben, mocht ik 'n nieuwe Dreizäck bestellen.

    But ... we shall never know ... i presume.

    Comment


    • #42
      Oorspronkelijk geplaatst door gTa
      Wat ik mij eigenlijk al vaak heb afgevraagd ... stel je ondertekent een contractje voor 'n nieuwe coupé. En je betaalt een voorschotje.

      En dan ... na enkele weken, stap je met dat contract richting di Montezemolo (nou ja, z'n secretaresse dan), en je zegt dat je de rest enkel betaalt als je tegen een meerprijs (ze doen er maar een slag in, maakt niet uit) de boomerang-achterlichten krijgt van de 3200 GT ... zouden ze dat doen ?

      Allez, ze hebben toch ook een soortement "Individual"-afdeling, de "Carosseria Alfieri" (als ik me niet vergis), die ook zorgt voor de Ferrari individualiseringen ... zouden ze daar niet aan die wens voldoen ?

      'k Vraag het me af ...

      ... in ieder geval zou ik weldegelijk zwaar proberen zo'n boomie-achterlichtjes te hebben, mocht ik 'n nieuwe Dreizäck bestellen.

      But ... we shall never know ... i presume.
      hmmm... ik denk dat dat moet mogelijk zijn voor véél geld. Alles kan indien je het betaalt. Maar dan moet men terug stukken beginnen aanlassen enzo dacht ik. Neen?

      Comment


      • #43
        "Stukken beginnen aanlassen" ?

        Wat denk je dat er gebeurt als je 3200 GT aangereden wordt, en je gaat naar de Maserati-dealer voor wat carosserie-werk ?

        Die stukken zijn voldoende in voorraad, alleen moeten ze 't willen doen. En niet alles is te krijgen, zelfs niet voor ongelofelijk veel geld.





        Voorbeeldje : BMW weigerde pertinent om de M3 CSL in een andere kleur uit te leveren dan zwart uni of zilvergrijs metallic. Ook niet tegen 10 keer de Individual-prijs kon je 'm in een andere tint krijgen.

        Policy, heet dat.

        Comment


        • #44
          Oorspronkelijk geplaatst door gTa
          "Stukken beginnen aanlassen" ?

          Wat denk je dat er gebeurt als je 3200 GT aangereden wordt, en je gaat naar de Maserati-dealer voor wat carosserie-werk ?

          Die stukken zijn voldoende in voorraad, alleen moeten ze 't willen doen. En niet alles is te krijgen, zelfs niet voor ongelofelijk veel geld.





          Voorbeeldje : BMW weigerde pertinent om de M3 CSL in een andere kleur uit te leveren dan zwart uni of zilvergrijs metallic. Ook niet tegen 10 keer de Individual-prijs kon je 'm in een andere tint krijgen.

          Policy, heet dat.
          wie geld heeft voor een m3 csl , zal ook wel geld hebben om hem deftig te laten overspuiten in het gewenste kleur of tint

          Comment


          • #45
            [quote="DB7 Vantage"]
            Oorspronkelijk geplaatst door Francis
            Oorspronkelijk geplaatst door TomT
            Oorspronkelijk geplaatst door michael
            Oorspronkelijk geplaatst door super 7
            Een van de lelijkste Maserati's ooit:

            dit is meer een lada dan een italiaans raspaard
            Maar met een mooi interieur.
            Ik vind die oude quattroporte machtig. Een 100 meter van waar ik woon rijdt er iemand met zo'n quattroporte.
            Lekkere sound, lekkere velgjes en zo'n Italiaanse stijl...
            Als je dan kijkt naar het crèmekleurig interieur met het typische klokje.
            Voordeel is ook dat heel veel mensen hem niet herkennen. Maar als ze die 4 uitlaten zien rinkelt er toch al een belletje.
            Daarbij, 270pk is meer dan genoeg en ik heb die man nog nooit horen klagen over betrouwbaarheidsproblemen (waar maserati wel wat mee te kampen heeft naar ik lees)
            Ik moet u 100% gelijk geven, zoals hij hier staat is hij toch prachtig!!!!!
            Inderdaad!

            Comment


            • #46
              Oorspronkelijk geplaatst door maseratiman
              Oorspronkelijk geplaatst door gTa
              "Stukken beginnen aanlassen" ?

              Wat denk je dat er gebeurt als je 3200 GT aangereden wordt, en je gaat naar de Maserati-dealer voor wat carosserie-werk ?

              Die stukken zijn voldoende in voorraad, alleen moeten ze 't willen doen. En niet alles is te krijgen, zelfs niet voor ongelofelijk veel geld.





              Voorbeeldje : BMW weigerde pertinent om de M3 CSL in een andere kleur uit te leveren dan zwart uni of zilvergrijs metallic. Ook niet tegen 10 keer de Individual-prijs kon je 'm in een andere tint krijgen.

              Policy, heet dat.
              wie geld heeft voor een m3 csl , zal ook wel geld hebben om hem deftig te laten overspuiten in het gewenste kleur of tint
              voila, dat bedoel ik. Indien je je een m3 CSL kan permitteren dan denk ik dat het ook mogelijk is om hem te laten overspuiten. Ok, dat zal wel niet vaak gebeuren maar toch

              Comment


              • #47

                maserati a6 g54 zagato prachtige lijn!!

                Comment


                • #48

                  maserati biturbo 224 v

                  Comment


                  • #49

                    maserati buran



                    maserati spider



                    maserati ghibli 1994

                    Comment


                    • #50
                      foutje

                      Comment


                      • #51

                        maserati indy

                        Comment


                        • #52
                          Oorspronkelijk geplaatst door Mvandermeeren
                          Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                          Wat ik mij eigenlijk al vaak heb afgevraagd ... stel je ondertekent een contractje voor 'n nieuwe coupé. En je betaalt een voorschotje.

                          En dan ... na enkele weken, stap je met dat contract richting di Montezemolo (nou ja, z'n secretaresse dan), en je zegt dat je de rest enkel betaalt als je tegen een meerprijs (ze doen er maar een slag in, maakt niet uit) de boomerang-achterlichten krijgt van de 3200 GT ... zouden ze dat doen ?

                          Allez, ze hebben toch ook een soortement "Individual"-afdeling, de "Carosseria Alfieri" (als ik me niet vergis), die ook zorgt voor de Ferrari individualiseringen ... zouden ze daar niet aan die wens voldoen ?

                          'k Vraag het me af ...

                          ... in ieder geval zou ik weldegelijk zwaar proberen zo'n boomie-achterlichtjes te hebben, mocht ik 'n nieuwe Dreizäck bestellen.

                          But ... we shall never know ... i presume.
                          hmmm... ik denk dat dat moet mogelijk zijn voor véél geld. Alles kan indien je het betaalt. Maar dan moet men terug stukken beginnen aanlassen enzo dacht ik. Neen?
                          Het is echter mogelijk om de boomerang-achterlichten op een nieuwe Coupé te plaatsen. Deze optie worst door de fabriek zelf uitgevoerd maar daarmee wordt discreet omgegaan. Het wordt niet aan de grote klok gehangen dat het soms gebeurt. Maaaaaar er is wel een groot nadeel aan verbonden: vermits het om andere achterlichten gaat moet deze Coupé ''Boomerang 4.2 opnieuw gehomologeerd worden. en dat is echter niet goedkoop, geloof dat maar.

                          Wat de algemene betrouwbaarheid betreft kan ik meedelen dat wij nooit problemen met die van ons gehad hebben. Natuurlijk heet men wel problemen als men de autos ''verkeerd'' gebruikt: nooit tegoei wassen, 's nachts buitenlaten als het vriest enz. Ge kunt een 3200GT onmogelijk vergelijken met een VW golf ( culinair restaurant vs de Quick)

                          Comment


                          • #53
                            Als dat zo is:ik zou ze er direct opzetten !Veel knapper dan die ordinaire ondigen die nu op de Coupé zitten.

                            Comment


                            • #54
                              Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
                              Als dat zo is:ik zou ze er direct opzetten !Veel knapper dan die ordinaire ondigen die nu op de Coupé zitten.
                              allemaal door die Amerikanen die ze te gewaagd vonden

                              Comment


                              • #55
                                Oorspronkelijk geplaatst door maseratiman
                                Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
                                Als dat zo is:ik zou ze er direct opzetten !Veel knapper dan die ordinaire ondigen die nu op de Coupé zitten.
                                allemaal door die Amerikanen die ze te gewaagd vonden
                                Had dat niets met de reglementering te doen? ipv 'te gewaagd'?

                                Comment


                                • #56
                                  De nieuwe GranSport:



                                  Comment


                                  • #57




                                    Prachtig!

                                    Comment


                                    • #58
                                      De rest, evenals bronvermelding is voor morgen.

                                      Comment


                                      • #59
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Mini Cooper
                                        De rest, evenals bronvermelding is voor morgen.
                                        De bron ontdekken en de rest posten is nu niet zo moeilijk hé, maar ik laat u de eer

                                        Comment


                                        • #60



                                          Had die "maar" 270pk

                                          2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                          2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                          2012-...
                                          '07 BMW 118d

                                          Comment

                                          Working...
                                          X