Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
I-Pod - dock kan je bij BMW Dealer krijgen (je kan je I-Pod dan aansluiten in 't handschoen kastje en besturen via het stuur! Je moet dan BMW albums maken. Ga ik binnenkort ook laten inbouwen in mijn M3.
En een dikke proficiat hé!
Bedankt voor de info, ga dat zeker navragen.
Heb de M3 woensdagavond afgehaald. manman, i love it!
What a pleasure to drive. Juist een kleine aanpassing over de drempels... Maar dat geeft eigenlijk ook juist een leuk gevoel. Het gevoel dat je met iets speciaals onderweg bent.
Voor de rest nog niet genoeg ervaring om er veel meer over kwijt te kunnen. En merci voor de felicitatie hé!
Heb de M3 woensdagavond afgehaald. manman, i love it!
What a pleasure to drive. Juist een kleine aanpassing over de drempels... Maar dat geeft eigenlijk ook juist een leuk gevoel. Het gevoel dat je met iets speciaals onderweg bent.
Voor de rest nog niet genoeg ervaring om er veel meer over kwijt te kunnen. En merci voor de felicitatie hé!
thanks!
Nee, nog geen deftige foto's. De M3 dient eens eerst een grondige poetsbeurt te krijgen, want de bestuurderszetel is best vuil. (iemand goede tips? :-)) Wil dat eerst proper hebben eer ik degelijke foto's wil nemen. Ook verdient de lak een degelijke polierbeurt te krijgen. De algemene toestand is ok, maar zit vol met kringen (van de carwash?)
die midnight blue E92 M3 van hierboven is echt prachtig, maar is dat standaard bmw kleur ?
heb eens gekeken op BMW configurator en daar staat die precies niet tussen, ook niet bij de individual kleuren...
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitektBekijk Berichten
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook nog niet gezien heb. Maar zou dit toch geen Individual tintje zijn, maar dan gekozen uit een palet ?
Ik ging zeggen dat het waarschijnlijk individual azurietzwart is, maar tante geeft blijkbaar een correcter antwoord
Dat is nachtblau metallic, een kleur die al een hele lange tijd als Individual-kleur te krijgen is, van in de eerste helft van de jaren '90 al (is - dacht ik - soms geleverd geweest op bepaalde verindividualiseerde speciale series ook). Subliem mooie tint, maar zeer gelijkend op azuritschwarz en carbonschwarz ja. Nachtblau metallic vind ik meer gelijken op carbonzwart dan azuritschwarz, dat laatste is echt 'n kleur die de twee kanten op gaat afhankelijk van het licht, nachtblau en carbonschwarz niet ... die hebben die neiging nog wel wat als ze gedetailed en perfect staan, maar van zodra de alldaylife "schade" erop komt of 'ie wat vuil staat tonen die beide kleuren eigenlijk eerder 'n gewoon donkerblauw.
Vreemd dat 'ie dus niet voor azuritschwarz is gegaan.
Het verschil tussen die tinten is echt zo klein uiteindelijk ... Carbonzwart is duidelijk wel meer mainstream dan nachtblauw of azurietzwart (die duidelik veel blauwer zijn dan carbonzwart, vind ik)
In elk geval wel een magnifieke kleur; en ik durf wedden dat als iemand hier een foto post van een auto in ofwel nachtblauw, azurietzwart of carbonzwart, niemand met zekerheid zal kunnen zeggen welke kleur het nu juist is
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
In elk geval wel een magnifieke kleur; en ik durf wedden dat als iemand hier een foto post van een auto in ofwel nachtblauw, azurietzwart of carbonzwart, niemand met zekerheid zal kunnen zeggen welke kleur het nu juist is
Er zijn hier helden die adhv een foto kunnen zien of een auto al dan niet gedetailed is en van een brak filmpje het volume van een uitlaat kunnen inschatten dus die kleuren zullen ook wel geen probleem zijn om te onderscheiden.
Maar ik deel uw mening, irl gaat een leek het verschil niet zien.
Ik denk dat Azuritschwarz van dichtbij gemakkelijk te onderscheiden is van de andere 2 (mika film). Nachtblauw en Monacoblauw zullen veel moeilijker te onderscheiden zijn. Gok op monaco blauw, dan zit je van tien negen juist.
Oh nee toch ni, ik ben redelijk kleurenblind maar zie (IRL) toch duidelijk 't verschil tussen monacoblauw, carbonzwart en azuriet. 't Is een tijd geleden dat ik nachtblauw live gezien heb, maar dat was toch een veel harder blauw, dat op dezelfde manier als carbonzwart "wegzit achter zwart", helemaal anders dan monaco imo. Ik denk dat het verschil tussen azuriet en nacht wel leuk moet zijn om te onderscheiden live...
Ik denk dat Azuritschwarz van dichtbij gemakkelijk te onderscheiden is van de andere 2 (mika film). Nachtblauw en Monacoblauw zullen veel moeilijker te onderscheiden zijn. Gok op monaco blauw, dan zit je van tien negen juist.
Monacoblauw is veel blauwer dan nachtblauw ... moet niet moeilijk zijn om die uit elkaar te halen.
Azuriet vs nachtblauw lijkt me een uitdaging
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Oh nee toch ni, ik ben redelijk kleurenblind maar zie (IRL) toch duidelijk 't verschil tussen monacoblauw, carbonzwart en azuriet. 't Is een tijd geleden dat ik nachtblauw live gezien heb, maar dat was toch een veel harder blauw, dat op dezelfde manier als carbonzwart "wegzit achter zwart", helemaal anders dan monaco imo. Ik denk dat het verschil tussen azuriet en nacht wel leuk moet zijn om te onderscheiden live...
Comment