Yuk.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenHet kan in de basis een GTS zijn, maar er is wel heel wat aangepast.
Alle spatborden zijn veel breder dan standaard en verder heeft hij een speciale voorspoiler-splitter er onder zitten.
De achter spoiler lijkt een GTS exemplaar te zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenSpijtig dat ze hier nooit de manuele versie van de V10 hebben aangeboden. Moet echt een zaligheid zijn geweest denkik ipv met die SMG met 11 verschillende posities
Sent from my iPhone using Tapatalk2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Van de vorige weet ik niet, maar ik heb wel gelezen dat er van deze M6 wel een manuele versie gaat komen. Weer enkel voor amerika. Ik vind het raar dat ze die daar wel manueel aanbieden, daar rijden de mensen tog liever met een automaat ipv een stickshift..
Sent from my iPhone using TapatalkBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenVan de vorige weet ik niet, maar ik heb wel gelezen dat er van deze M6 wel een manuele versie gaat komen. Weer enkel voor amerika. Ik vind het raar dat ze die daar wel manueel aanbieden, daar rijden de mensen tog liever met een automaat ipv een stickshift..
Sent from my iPhone using Tapatalk
USA is de markt voor automaten, de helft van t volk kan niet eens overweg met een manuele bak ( bij wijze van spreken?), en net daar brengen ze een manuele versie uit.
Comment
-
Ik vind het ook raar, met de M6 V10 was het dus ook het geval.
BMW X5 45e
Comment
-
When the new E60 BMW M5 was released, everyone drooled over the awesome 5.0 litre V10 engine, and the advanced 7-speed SMG-III computerized clutch gearbox, but the boys in the stick shift camp found themselves alienated – the SMG-III gearbox was the only gearbox available with the M5.
BMW North America listened, and is now offering the E60 BMW M5 with a manual transmission, a no cost option. The manual box is a 6-speed though, one cog less than SMG-III’s 7 ratios. However, the manual model removes the ability to fully disengage DSC stability control – BMW doesn’t want owners doing 8000-rpm dump launches and making BMW pay for new drivetrain components under the warranty period.
Instead, it will have something called an “M Dynamic Mode”, which turns off most of DSC’s features, similiar to the Dynamic Traction Control (DTC) on the BMW X5, but still keeps some of the electronic governing of madness on – you can’t do redline launches, this means there’ll be no extreme tyre burning with the manual M5.
What exactly is the point then? Takes abit of the fun out of having a manual transmission in the first place, but I guess there’ll have to be some give and take eh? The manual BMW M5 is only available in North America at the moment, the rest of us will have to continue tearing up roads with the SMG-III M5s, not like they’re a bad thing.
BMW X5 45e
Comment
-
-
-
Comment