Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• da is eens deftige tjoening

Comment

• Standaard airbags

Comment

• nu even iets anders kan iemand mij zeggen of het koetswerk van de F10 M5 breder is dan de gewone
        F10 ?? Zou graag tegen de zomer de originele M5 velgen (19') monteren en achteraan is dan 10'
        zou dat lukken ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
          Niiiiiceeee ..... is dit estoril blauw, of een custom kleur...?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk Berichten
            Niiiiiceeee ..... is dit estoril blauw, of een custom kleur...?
            geen idee maar ik vind het een zeer geslaag kleur en in combinatie met de velgen en voorlip!

Comment

• Hoeveel bedraagt het onderhoud per jaar voor een e46 M3 eigenlijk per jaar? (puur onderhoudskosten, geen benzineverbruik)
              En als je dit zou vergelijken met een 335i/d, hoeveel is dit voor deze modellen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JMH Bekijk Berichten
                nu even iets anders kan iemand mij zeggen of het koetswerk van de F10 M5 breder is dan de gewone
                F10 ?? Zou graag tegen de zomer de originele M5 velgen (19') monteren en achteraan is dan 10'
                zou dat lukken ??
                Dat gaat dus perfect. De ET-waardes vooraan schelen maar 1mm. Achteraan is er een verschil van 10mm dat de velg verder naar buiten komt, wat beter is dan de niet M5 20" velg. Ik heb 12mm spacers geplaatst omdat ik vond dat de wielen te diep in de kassen zaten. Deze M5 velg gaat dus perfect passen.

En natuurlijk staven we dit met wat foto's. Ziehier een F11 520d met de 20" M5 velg styling 343.

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• En ziehier nog wat meer close up foto's van deze velgen onder een 'gewone' F10.

Perfectie imo.

OO 00 OO

Comment

• Miljaar, nu ik uw post beter lees, nu zie ik dat je niet de 20", maar de 19" velgen bedoelt.
                    Maar, ook deze velgen passen dus perfect.

Ook hiervan heb ik wat foto's gevonden.

OO 00 OO

Comment

• Ok bedankt ! Vind die 19 ers de mooiste
                      Velg voor de F10. Van waar heb je die
                      Foto's ?

Comment

• Het is vooraan wel 9' in pl v 8,5 en achteraan 10 in pl v 9 + nog eens
                        10mm in de et waardes maar in kan ook
                        4 x de 9' nemen. Er is immers geen verschil in de concave van de velg.

Comment

• Miljaar voor mij onmiddellijk die 19" 345M velgen op een F10 M550d..

Comment

Ok bedankt ! Vind die 19 ers de mooiste
                            Velg voor de F10. Van waar heb je die
                            Foto's ?
                            Forum for BMW 1-Series 3-Series 5-Series 7-Series M3 M5 M6 Z4 X1 X3 X5 X6 Z2 Z4 325i 330i 335i 535i 550i 755i BMW Forums

Oorspronkelijk geplaatst door JMH Bekijk Berichten
                            Het is vooraan wel 9' in pl v 8,5 en achteraan 10 in pl v 9 + nog eens
                            10mm in de et waardes maar in kan ook
                            4 x de 9' nemen. Er is immers geen verschil in de concave van de velg.
                            Ik nam ze sowieso 'staggered' met dus de bredere achteraan.
                            OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                              Miljaar, nu ik uw post beter lees, nu zie ik dat je niet de 20", maar de 19" velgen bedoelt.
                              Maar, ook deze velgen passen dus perfect.

Ook hiervan heb ik wat foto's gevonden.

Die passen er echt zalig op!
                              Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Stuur deze foto's even door naar die hollander die hier op het forum zit waarvan zijn vader een dikke 535i MSport besteld heeft.

Die wou eerst deze velgen hebben maar wegens slechte informatie van de garage heeft hij ze toch niet besteld...

Comment

• Persoonlijk vind ik ze minder knap. Ik blijf mijn velgen styling 356 nog steeds de knapste OEM 20'ers vinden voor de 5 met een M-sportpakket.
                                  OO 00 OO

Comment

• Als ik de foto's op M5post bekijk dan vind ik de achterste te breed. Voor mij moet de velg toch iets in de carrosserie zitten
                                    anders zou het al rap te veel "tuning" zijn.
                                    Dus voor mij gaat het 4 x de 9'' worden. dan is dat vooraan 0,6cm breder en achteraan 1,1 cm breder = perfekt.
                                    de originele bandenmaat (245 / 275) zal daar ook goed op passen.

Comment

• Ik zou die 345M velgen zeer miniem laten affrezen zodat ze iets smaller staan en dit moet schitterend zijn..

Comment

Als ik de foto's op M5post bekijk dan vind ik de achterste te breed. Voor mij moet de velg toch iets in de carrosserie zitten
                                        anders zou het al rap te veel "tuning" zijn.
                                        Dus voor mij gaat het 4 x de 9'' worden. dan is dat vooraan 0,6cm breder en achteraan 1,1 cm breder = perfekt.
                                        de originele bandenmaat (245 / 275) zal daar ook goed op passen.
                                        Zowel de 19" als 20" OEM BMW wielen hebben vooraan een ET van 33mm en achteraan een ET van 44mm. De 19'ers van de M5 hebben vooraan een ET-waarde van 32mm en achteraan 34mm. In principe wil dit zeggen dat de achterste velg slechts 2mm breder naar buiten komt dan de voorste. Het verschil in breedte steekt dus niet naar buiten, maar wel naar binnen in de wielkassen.
                                        Dat wil zeggen dat tov de 'gewone' BMW velgen deze M5 velg vooraan 1mm breder zijn naar buiten toe, en de velgen achteraan 10mm. Ik heb nu spacers van 12mm, dus deze M5 velg zal achteraan nog 2mm minder breed zijn naar buiten toe. Ze steken dus niet uit, want dat vind ik ook zeer lelijk. Ik vind het nu bij mijn auto perfect. Ik illustreer het met een paar foto's.

Een eerste foto is van de 20" velg van de M5 die ik gisteren al postte. Hier ie je duidelijk dat de velg niet uit de wielkassen steekt.

Een tweede foto is dus bij mijn auto.

Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                        Ik zou die 345M velgen zeer miniem laten affrezen zodat ze iets smaller staan en dit moet schitterend zijn..
                                        Dat is uit den boze. Weg veiligheid!!!
                                        OO 00 OO

Comment

• De maat van de banden is ook niet juist. De banden zijn 'dikker' van flank. Als je uiteindelijk toch beslist om voor- en achteraan 9" te leggen, dan zou ik niet banden 265/40/19 van de M5 nemen, maar wel 275/35/19. Deze kan je ook als runflat krijgen. Als je dan toch ook de brede velgen achteraan legt, dan zou ik daar kiezen voor bandenmaat 295/30/19.

En wat deze wagen zeker nodig heeft met deze velgen is een deftige verlaging. Mijn wagen is verlaagd met AC Schnitzer verlagingsveren. Ik ben daar zeer tevreden van.
                                          Last edited by BMWMB; 30/10/2012, 21:58.
                                          OO 00 OO

Comment

Working...
                                          X