Oorspronkelijk geplaatst door JanC
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's
Collapse
X
-
Maf!
Zelf ook ooit vergelijkende testrit kunnen doen met o.a. een 997 turbo en een M6 bij de deelnemers, en toen was de M6 niet opgewassen tegen de turbo. 't Verschil was niet zo groot (meestal vanaf 80 à 100 per uur tot 220 en meer), maar constant en de Porsche was steevast de snellere. Erger wordt het als je met de BMW niet in de juiste versnelling zit, dan verlies je meteen een hele hap. Bij de Porsche is dat niet zo erg, omdat 'ie met al z'n drukgevoede koppel vergevingsgezinder is. De Porsche voelt daardoor ook een pak sneller aan, de M6 is eerder bruut en geeft duidelijk 't gevoel van noodzakelijkerwijs in z'n (nogal smalle) optimale bereik gereden te moeten worden, terwijl de Porsche eerder effortless de rest een neus draait, maakt niet uit welke versnelling je in zit.
Oorspronkelijk geplaatst door JMH Bekijk Berichtenthere is no substitute for cubic inches !
M6 = 5000 cc
P = 3,800 cc
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenSchitterende save:
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenHet blok van die van Dragon was al eens vervangen, en nu had hij er weer problemen mee gehad. Dus super betrouwbaar zijn ze alleszins niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenHet blok van die van Dragon was al eens vervangen, en nu had hij er weer problemen mee gehad. Dus super betrouwbaar zijn ze alleszins niet.
Volgens mij worden die dingen ook hard afgetrapt..
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenVandaar -> manuele bak.
Zou er al één Europeaan zijn die die mod heeft gedaan? De stukken zijn readily verkrijgbaar, dus...
Comment
-
Top Gear over de BMW M3 GTS
http://www.topgear.com/uk/photos/bmw...1-05?imageNo=0
It's also one hundred and twenty thousand pounds. Ridiculous. Pointless. Perfect.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
Als ik in mijn leven eentje zie, ga ik al heel content zijn.
Comment
-
-
Cool, spijtig dat er geen mini werkende V8 in ligt
Comment
Comment