Hoeveel kost zoiets???
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
Die manne gaan echt hard in de regen2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenBuiten het feit dat dit een schitterend filmpje is , vind ik het spijtig dat de hele ronde niet online staat.
Die manne gaan echt hard in de regen+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
Ondanks het feit dat dit super gereden is vind ik toch dat ie een vreemde manier van schakelen heeft. In't opschakelen gaat ie precies altijd een fractie te laat van't gas terwijl hij al ontkoppelt. En in't terugschakelen geen tussengas.
Comment
-
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten't Is dat rondje niet!
Ondanks het feit dat dit super gereden is vind ik toch dat ie een vreemde manier van schakelen heeft. In't opschakelen gaat ie precies altijd een fractie te laat van't gas terwijl hij al ontkoppelt. En in't terugschakelen geen tussengas.
Comment
-
Normaal ben ik absoluut geen tuningfanaat, maar dit vind ik toch wel een vet project: http://www.autogespot.com/nl/item/94...s-biturbo.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenNormaal ben ik absoluut geen tuningfanaat, maar dit vind ik toch wel een vet project: http://www.autogespot.com/nl/item/94...s-biturbo.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenHoe kom ik bij E90 M3 wielen op salesafter ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenHoe kom ik bij E90 M3 wielen op salesafter ??
Bestel ook ineens matzwarte competition wielen.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BOM Bekijk Berichtengestoorde sound
+ YouTube Video OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenGestoord lelijk...
kan deze v10 dan wel mooi klinken volgens u of heeft u het over het uiterlijk van de auto die mismeesterd is?
Comment
Comment