Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
    Iemand die zich de persoon hier op het forum nog herinnert die ooit een E93 M3 gehuurd heeft bij SIXT ???
    Ik krijg ook zin .

Comment

• Ik dacht dat je die in Duitsland bij BMW voor 210 per dag kon huren.
      IRIDIUM
      Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
      Helderzienden

Comment

• in antwerpen (ben de naam ff kwijt) huur je ook een M3 voor € 400/dag
        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk Berichten
          Ik dacht dat je die in Duitsland bij BMW voor 210 per dag kon huren.
          Ik heb een prijs van minder als 100 EUR/dag maar zou hem dan ook 10 dagen willen huren voor op vakantie mee te nemen. Wou liever de M5 maar die is niet meer beschikbaar.

De persoon van wie ik dringend ( ) de naam hier op het forum nodig heb heeft bij dezelfde firma gehuurd en wou hem enkele vragen stellen, vandaar.

Comment

• Heeft die man geen Z4?
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
              Ik heb een prijs van minder als 100 EUR/dag maar zou hem dan ook 10 dagen willen huren voor op vakantie mee te nemen. Wou liever de M5 maar die is niet meer beschikbaar.

De persoon van wie ik dringend ( ) de naam hier op het forum nodig heb heeft bij dezelfde firma gehuurd en wou hem enkele vragen stellen, vandaar.
              Vergeet niet dat je ook een waarborg van een 2000euro zult moeten betalen.

Comment

• Waarborg zou ik geen probleem vinden, moest het zo zijn. ;-)

Comment

• BMW M3 Coupe production ends.

Comment

• Dat was Canonball. Hier is zijn topic: http://www.autoforum.be/showthread.p...el-Eifel-regio
                    Dat idee zit er ook al een jaartje mee in mijn hoofd, maar het is er nog niet van gekomen om dat daadwerkelijk eens te doen...

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                        Jammer, nu is het wachten op de M4 coupé.
                        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Een treurig moment in de BMW-historie: de laatste M3 Coupé ooit is geproduceerd.

Het laatste exemplaar was een oranje M3 Coupé. Dat is dezelfde kleur als de heftige M3 GTS had, maar dit exemplaar heeft 'gewoon' een 420 pk sterke V8 onder de kap. De productie vindt plaats in het Duitse Regensburg.
                          De E92 M3 Coupé ging in 2007 in productie. In totaal werden er dik 40.000 exemplaren gebouwd. Daarnaast zijn er ook nog eens 10.000 M3 Sedans en 16.000 M3 Cabrio's van deze generatie gebouwd. Die laatste carrosserievariant blijft als enige nog in productie tot eind september.

M4 in 2014
                          De M3 van de huidige generatie kende diverse primeurs. Zo was het de eerste M3 ooit met een V8 onder de kap en ook de M DCT-automaat met dubbele koppeling was nieuw.
                          Uiteindelijik kwam er nog een hardcore versie, de M3 GTS met 450 pk en rolkooi. Deze versie was gelimiteerd maar dan ook twee keer zo duur als de reguliere M3. De GTS-techniek kwam ook beschikbaar voor de sedan, die versie is nog exclusiever en heet M3 CRT.
                          De 3-serie Coupé wordt opgevolgd door de BMW 4-serie en dus verdwijnt ook de M3 Coupé. De opvolger gaat dus M4 Coupé heten, de naam M3 blijft wel gewoon bestaan voor de sedanversie. De M4 krijgt geen V8, maar een zes-in-lijn met turbo's onder de kap. Het vermogen van de auto, die volgend jaar op de markt komt, wordt geschat op 450 pk.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Comment

• Comment

• Green Wheels.

Comment

• Comment

• Through the Guardrail. by DENNISVDMEIJS.NL Photography, on Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
                                      Wat een heerlijke foto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                        Staat imo vooraan veel te breed...

Comment

• Comment

Working...
                                          X