Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's
Collapse
X
-
-
Welke lelijke koten worden er hier vandaag gepost zeg!!!!!!den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door poolhaas Bekijk BerichtenBMW M5 F10 by poolhaas1, on Flickr
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van TapatalkOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenInderdaad, wat een gedrochten. Vandaar deze quote. Zeer knap deze M5, en dan doel ik ook op de geslaagde velgen.
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bwlian Bekijk BerichtenChris Harris heeft een nieuwe:
want heeft toch nog wat leuk speelgoed staan zoals de E28, 599, M3 e.d.
of verdien je als journalist zo goed?BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenWat doet die eigenlijk van job naast drive?
want heeft toch nog wat leuk speelgoed staan zoals de E28, 599, M3 e.d.
of verdien je als journalist zo goed?
Comment
-
Doet dit jaar weer mee! Ook de Le Mans Porsche Carrera Cup en later de klassieker variant.
Werkt voor zover ik weet al een tijd niet voor EVO? Wel Pistonheads, Road & Track, /Drive enz. Hij werkt ontzettend veel.
599 is weg, nu een FF en 512TR. Nog een Rally E30 M3, en sinds kort een M235i M Performance Pack1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bwlian Bekijk BerichtenDoet dit jaar weer mee! Ook de Le Mans Porsche Carrera Cup en later de klassieker variant.
Werkt voor zover ik weet al een tijd niet voor EVO? Wel Pistonheads, Road & Track, /Drive enz.
599 is weg, nu een FF en 512TR. Nog een Rally E30 M3, en sinds kort een M235i M Performance Pack
/Drive volg ik, z'n reviews zijn altijd zalig!
Comment
Comment