Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Dat gaat wel heel nipt worden met die remklauwen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
      Die velgen een maat of 2 kleiner en het zou tien keer knapper zijn. Nu is het idioot...
      Wel...

Oorspronkelijk geplaatst door stco Bekijk Berichten
      Dat gaat wel heel nipt worden met die remklauwen...
      ... 'k wou het ook net zeggen. Stco is me voor. Remsysteem lijkt me gigantisch, ik zie daar nog niet meteen makkelijk 18" rond passen...

Comment

Dus toch andere kleuren?

edit: stond blijkbaar al in het M1-topic.
        Last edited by ; 06/10/2010, 13:33.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Wel...
          ... 'k wou het ook net zeggen. Stco is me voor. Remsysteem lijkt me gigantisch, ik zie daar nog niet meteen makkelijk 18" rond passen...
          Spijtig dan, vind het ook misstaan hoewel ik die velg op zich enorm knap vind. Welke finish is dat? Toch Iets te fly naar mijn zin. Mss ligt het aan de combo met het wit en gele klauwen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Wel...

Je hebt gelijk. 1 maat kleiner dan? Kweeni, maar zo zou ik het echt niet moeten hebben. Dit is gewoon veel te groot, tot op het belachelijke toe.

Dan maar een ander type velg die er niet zo groot uitziet ofzo...?

Comment

Hier zie je het beter, 1maat kleiner moet kunnen. Hoewel ik ze helemaal niet te groot vind, net goed imo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten

Hier zie je het beter, 1maat kleiner moet kunnen. Hoewel ik ze helemaal niet te groot vind, net goed imo.
                20" op een 3 serie is toch echt wel groot. op de vorige X5 (E53) was de grootste OEM velg 19" als ik mij niet vergis... (met uitzondering van de IS modellen)

Comment

Maatje kleiner en perfect!

Moet ook juist lukken met de remmen denk ik.

Comment

Ik vind die HRE's ronduit lelijk

Competition pack daarentegen! Een sedan voor mij aub!

Comment

A Z4M is inevitable - The 1M dies by 2012 as does the M3 by mid 2012.
                      The M5 will be available as it joins the X5M and X6M with the M6 Coupe coming later in 2012. This leaves nothing for the compact-medium segment for M Division. The same problem when the previous car was introduced , the M3 was just about dead and nothing to support the larger M5 and M6 models.

That is why the talking about a Z4M is getting louder again.
                      It wont be a V8 though - That engine dies with the M3.
                      Discussion lies with the idea of recooperating short-term development investment with the powerplant devised for the 1M Coupe.
                      This will help BMW recover development costs of the short-term units of the 1M Coupe.

Zou leuk zijn

Comment

.....
                        Last edited by BMWMB; 08/10/2010, 01:34. Reden: Afbeelding met te hoge resolutie

Comment

High-res indien mogelijk?
                          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

+ YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Zijn precies 335i dempers.

Comment

Veel mooier dan de standaard uitlaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten

Hé da's vreemd, da's toch 20", ik dacht bijna dat 't 21" was... zal aan de stijl van de velg liggen.

BBS CH-R in 20" vind ik nochtans perfect voor een M3.

En rond die remmen passen zeker ook 19", duidelijk nog ruimte. 18" lijkt me zelfs bijna ook nog mogelijk, maar dat gaat hard spannen...

Comment

1991 Mazda MX-5 NA
                                    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Comment

Comment

Comment

Working...
                                          X