Dat gaat wel heel nipt worden met die remklauwen...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenDie velgen een maat of 2 kleiner en het zou tien keer knapper zijn. Nu is het idioot...
Oorspronkelijk geplaatst door stco Bekijk BerichtenDat gaat wel heel nipt worden met die remklauwen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWel...
... 'k wou het ook net zeggen. Stco is me voor. Remsysteem lijkt me gigantisch, ik zie daar nog niet meteen makkelijk 18" rond passen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWel...
... 'k wou het ook net zeggen. Stco is me voor. Remsysteem lijkt me gigantisch, ik zie daar nog niet meteen makkelijk 18" rond passen...
Dan maar een ander type velg die er niet zo groot uitziet ofzo...?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
Hier zie je het beter, 1maat kleiner moet kunnen. Hoewel ik ze helemaal niet te groot vind, net goed imo.
Comment
-
A Z4M is inevitable - The 1M dies by 2012 as does the M3 by mid 2012.
The M5 will be available as it joins the X5M and X6M with the M6 Coupe coming later in 2012. This leaves nothing for the compact-medium segment for M Division. The same problem when the previous car was introduced , the M3 was just about dead and nothing to support the larger M5 and M6 models.
That is why the talking about a Z4M is getting louder again.
It wont be a V8 though - That engine dies with the M3.
Discussion lies with the idea of recooperating short-term development investment with the powerplant devised for the 1M Coupe.
This will help BMW recover development costs of the short-term units of the 1M Coupe.
Zou leuk zijn
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
Hier zie je het beter, 1maat kleiner moet kunnen. Hoewel ik ze helemaal niet te groot vind, net goed imo.
BBS CH-R in 20" vind ik nochtans perfect voor een M3.
En rond die remmen passen zeker ook 19", duidelijk nog ruimte. 18" lijkt me zelfs bijna ook nog mogelijk, maar dat gaat hard spannen...
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
Comment