Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
@Greg: Op circuit zal ze wel regelmatig eens te zien zijn. Maar ook niet overdreven. 'k denk dat ik dit jaar wat meer zal ringen en wat minder trackdays zal doen. Voldoet zeker aan de verwachtingen!
@Binnenmuisarchitect: Die kerel moest inderdaad een traantje wegpinken toen we uiteindelijk van z'n oprit reden... Verstaanbaar als je die auto reeds 12j in bezit had. Ik had dat zelfs toen m'n 'is verkocht was. Hij gaat een caterham kopen om op circuit mee te zwijnen, de M3 vond hij daar te speciaal voor.
Daarnet op ebay een origineel zwart setje 16" BBS gescoord voor een appel en een ei.
(wel zonder banden)
Die turbines zijn maar een fotosoep hé, komen er alleszins niet snel op
Ik weet 't van de photoshop, en als je nu al 'n setje turbines zou hebben gevonden =
Daar ga je -spijtig genoeg- nog wat achter mogen zoeken, schat ik.
Ik hou alleszins ook m'n ogen open, voor de E34 M5 Touring die ik ooit heb
"To celebrate BMW Motorsport 20th anniversary, BMW had built 20 specially equipped Euro-spec M5s in late 1992. These, based on the 3.8-litre engine were only in Mugello Red (274) and had the following equipment:
-Front door handles embossed with "BMW Motorsport" lettering
-Nurburgring package
-M-Technic rearview mirrors
-Contrasting M lower body panels in Jet Black (66
-M System II wheels with black-painted "throwing star" centres
-Shadowline trim
-Recaro SR sport seats in special M cloth with Anthracite suede bolsters
-Suede-covered steering wheel, shift knob, shift boot and parking brake lever with red stitching
-Carbon fiber trim on dash and door panels
-Red seatbelts with "BMW Motorsport" lettering
-Plaque on the center console with each car's individual number in the edition of 20"
Comment