Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Droomkar
    Proficiat! Hopelijk zie ik deze vlug eens in Gent...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten

Proficiat!!

Comment

• vlug is hij wel ja....hij gaat als de brandweer
        Captain Turbo
        General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
        Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Proficiat Mayopeet!

Ziet er letterlijk nieuw uit

Voldoet hij aan de verwachtingen? Ga je ermee tracken? Indien ja, held!

Comment

• Wat een vet kot!

Comment

• Prachtig man!

Comment

• Miljaar, die garage !

Ik kan me niet inbeelden dat die vorige eigenaar geen tranen heeft gelaten toen je wegreed...

Er MOET wel iets in de plaats komen bij hem om dat verlies te compenseren, nee ?

Comment

• En btw, dat rood = SUBLIEM

Comment

• Way to go mayo!

En je avatar = schitterend!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde Bekijk Berichten
                      Droomkar
                      Proficiat! Hopelijk zie ik deze vlug eens in Gent...
                      Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
                      Proficiat!!
                      Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                      vlug is hij wel ja....hij gaat als de brandweer
                      Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
                      Proficiat Mayopeet!

Ziet er letterlijk nieuw uit

Voldoet hij aan de verwachtingen? Ga je ermee tracken? Indien ja, held!
                      Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
                      Wat een vet kot!
                      Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                      Prachtig man!
                      Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                      Miljaar, die garage !

Ik kan me niet inbeelden dat die vorige eigenaar geen tranen heeft gelaten toen je wegreed...

Er MOET wel iets in de plaats komen bij hem om dat verlies te compenseren, nee ?
                      Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Way to go mayo!

En je avatar = schitterend!!
                      Thanks allemaal!

@PJH: lol

@Greg: Op circuit zal ze wel regelmatig eens te zien zijn. Maar ook niet overdreven. 'k denk dat ik dit jaar wat meer zal ringen en wat minder trackdays zal doen. Voldoet zeker aan de verwachtingen!

@Binnenmuisarchitect: Die kerel moest inderdaad een traantje wegpinken toen we uiteindelijk van z'n oprit reden... Verstaanbaar als je die auto reeds 12j in bezit had. Ik had dat zelfs toen m'n 'is verkocht was. Hij gaat een caterham kopen om op circuit mee te zwijnen, de M3 vond hij daar te speciaal voor.

Daarnet op ebay een origineel zwart setje 16" BBS gescoord voor een appel en een ei.
                      (wel zonder banden)

t

Gaat er zo uitzien:

Comment

• Nice choice. Zou ook mijn keuze zijn, zeker op een rode.

Ik zou er om te tracken wel een gek setje wielen bijhalen (17" dan), maar ik weet niet of ik met zo'n propere kar überhaupt zou tracken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          Nice choice. Zou ook mijn keuze zijn, zeker op een rode.

Ik zou er om te tracken wel een gek setje wielen bijhalen (17" dan), maar ik weet niet of ik met zo'n propere kar überhaupt zou tracken...
                          Thanks!

Een GART trackday zou'k met plezier meepikken...

Ivm de wielen: 17" rijdt naar 't schijnt niet 100%

Moesten er 17" opkomen dan graag dit: (Aangepaste turbines )

Fotosoep met dank aan PJH. (is de kar van Lachssilber )

Comment

• 17" win je idd niks mee, is overkill op E30

Tenzij je daar 'n race setup onder vijst en dan met 17" slicks gaat knallen. Ik zou dat graag doen, en dan enkel met zo'n E30.

Comment

• Turbines zijn geschift lekker
                              Nice job, M3yo!

Comment

• Knappe velgen mayo en de juiste maat! Ben je nu weer terug tevreden over stuur en gasrespons?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                                  Turbines zijn geschift lekker
                                  Nice job, M3yo!
                                  Thanks!

Die turbines zijn maar een fotosoep hé, komen er alleszins niet snel op

Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                                  Knappe velgen mayo en de juiste maat! Ben je nu weer terug tevreden over stuur en gasrespons?

Thanks!

Jups 't is echt de max. Gasrespons is (in de Z3 ben 'k wel altijd tevreden geweest over het stuurgevoel )

Comment

• Wordt deze ook gedetailed ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten

Die turbines zijn maar een fotosoep hé, komen er alleszins niet snel op
                                      Ik weet 't van de photoshop, en als je nu al 'n setje turbines zou hebben gevonden =
                                      Daar ga je -spijtig genoeg- nog wat achter mogen zoeken, schat ik.
                                      Ik hou alleszins ook m'n ogen open, voor de E34 M5 Touring die ik ooit heb

Comment

• Weet niet of dit hier al ooit stond:

E34 M5 20 Jahre Motorsport Edition

"To celebrate BMW Motorsport 20th anniversary, BMW had built 20 specially equipped Euro-spec M5s in late 1992. These, based on the 3.8-litre engine were only in Mugello Red (274) and had the following equipment:

-Front door handles embossed with "BMW Motorsport" lettering
                                        -Nurburgring package
                                        -M-Technic rearview mirrors
                                        -Contrasting M lower body panels in Jet Black (66
                                        -M System II wheels with black-painted "throwing star" centres
                                        -Shadowline trim
                                        -Recaro SR sport seats in special M cloth with Anthracite suede bolsters
                                        -Suede-covered steering wheel, shift knob, shift boot and parking brake lever with red stitching
                                        -Carbon fiber trim on dash and door panels
                                        -Red seatbelts with "BMW Motorsport" lettering
                                        -Plaque on the center console with each car's individual number in the edition of 20"

This is the original brochure scan:

bron: M5board.com

Comment

• Nummer 15/20:

bron: m5board.com

Comment

Working...
                                          X