m5board.com
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's
Collapse
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenMijn eerste ///M
Foto's door PJH
Zalig!!!! En die typische Mayo smile er bij .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenNummer 15/20:
bron: m5board.com
Wel terug de originele velgen onder leggen, zijn veel mooier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenZalig!!!! En die typische Mayo smile er bij .
Comment
-
ge moet daar nekeer voor rijden voor da manneke....'t enige dade ziet in uwe spiegel zijn tanden :dCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenge moet daar nekeer voor rijden voor da manneke....'t enige dade ziet in uwe spiegel zijn tanden :d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenZalig!!!! En die typische Mayo smile er bij .Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten'n Perfecte verpersoonlijking van 'een smile tot achter uw oren'!Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenge moet daar nekeer voor rijden voor da manneke....'t enige dade ziet in uwe spiegel zijn tanden :dOorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenI know. Het was met z'n Z3 niet veel anders
Fak
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenMooi gekleefd!
Mike Burroughs (van the undead rusty) zijn E36.. Knap ding!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenWordt deze ook gedetailed ?
De vorige eigenaar was wel een freak, maar van polieren en detailen heeft ie nog veel te leren ..
Het is eigenlijk vooral de lak, de rest staat nog zalig mooi !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk Berichten
Mike Burroughs (van the undead rusty) zijn E36.. Knap ding!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenMijn eerste ///M
Foto's door PJH
Comment
-
Proficiat Mayo, ziet er super uit! Pas zojuist gezien dat ge uw nieuwe kar hebt. Ik heb er misschien overgelezen, maar wat is er met de Z gebeurd?
Nu eens komen tonen hé, de Z heb ik nooit gezien.
Wij hebben ondertussen ook ééntje met een M op, allez dan toch met een M pakket op. Dus als je passeert 2 vliegen in 1 klap te bewonderen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PVR Bekijk BerichtenProficiat Mayo, ziet er super uit! Pas zojuist gezien dat ge uw nieuwe kar hebt. Ik heb er misschien overgelezen, maar wat is er met de Z gebeurd?
Nu eens komen tonen hé, de Z heb ik nooit gezien.
Wij hebben ondertussen ook ééntje met een M op, allez dan toch met een M pakket op. Dus als je passeert 2 vliegen in 1 klap te bewonderen!
Er is gelukkig niks gebeurd met de ZZZ, enige dat er wel zou mogen gebeuren is een koper die langskomt met centen.
't feit dat 'k me zo snel een e30 M3 heb gekocht is door samenloop van omstandigheden:
1. Op t onverwachts heeft iemand een mooi bod gedaan op mijn 318is die uitgeschreven was
2. 't motorkarakter van de ZZZ is eigenlijk iets teveel op cruisen gericht + een oudere auto geeft toch wel wat meer sensatie dan een nieuwe...
Ben benieuwd naar jullie nieuwe kar, van't weekend sta'k aan jullie deur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenMayo, 'k denk dat ik je gisterenavond in Gent gezien heb, kan dat?
Comment
Comment