Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's
Collapse
X
-
Comment
-
Knap artikel over de 4 generaties M5
http://www.evo.co.uk/features/featur...he_bmw_m5.html
But while the E60 is the fastest and most impressive M5, it isn’t the most likeable. It lacks the easygoing simplicity of the E28 and E34 and the perfectly blended attributes of the one I’d want to drive home from the Ring: the E39.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenZo'n e28 M5 zou er altijd bij mogen komen in de garage.
Wanneer ga je voor je homologatie gaan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenUw garage is momenteel al zalig
Wanneer ga je voor je homologatie gaan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenBinnenkort, eerst nog wat origineel zetten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenLaat me iets weten want dan kom ik wel eens een kijkje nemen naar uw tomaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenRegel anders iets dat'k hem niet meer origineel moet zetten.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
Maar triestig gereden toch.
Oh man, ik wil daar weer met die raceplanet Astons rijden.
Comment
-
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk BerichtenDecat op een E46 M3, goed idee of niet?
Ik heb gelezen dat je wat koppel verliest in midrange Dat is toch niet de bedoeling... Of moet zoiets in combinatie met een remap?
Of zijn racekats beter?
En binnenkort shootje?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenInlaat > uitlaat.
En binnenkort shootje?
€€€ > inlaat
Zeker en vast!
Vandaag reed ik met de fiets en zag ik op een oprit opeens een Stahlgrau E46 M3 staan met de 19" OEM velgen en CSL achterklep.
Wat een lekker ding is dat toch
Comment
Comment