Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Grmbl, vannacht is m'n deur op een kier blijven staan, coupé zijnde zakt die ruit dan een halve centimeter. Vanochtend gemerkt dat dat systeem nu niet meer werkt. Ruit zakt nu helemaal niet meer...
Op termijn komt daar wel carbon in, maar dat staat eerder laag op de prioriteitenlijst...
Next-up zijn de kooi en uitlaat binnen twee weken. Dan naar PPE, dan alle rubbers van de achteras verversen en Powerflexen waar mogelijk, dan carbon deurpanelen, ...
Ziet er wel leuk uit, dat stuurtje, maar ik zou toch liever een airbag erin hebben. Wat was er slecht aan het OEM-stuur?
0,5kg teveel aan gewicht.
Gaat die kar nog keurbaar zijn met dat stuur en een kooi? Is een kooi uberhaupt nog keurbaar als het niet van in het begin gehomologeerd wordt in de wagen (zoals een M3 GTS)?
Gaat die kar nog keurbaar zijn met dat stuur en een kooi? Is een kooi uberhaupt nog keurbaar als het niet van in het begin gehomologeerd wordt in de wagen (zoals een M3 GTS)?
Het heeft iets te maken met het feit of het een geschroefde of gelaste kooi is (dacht ik)
Gaat die kar nog keurbaar zijn met dat stuur en een kooi? Is een kooi uberhaupt nog keurbaar als het niet van in het begin gehomologeerd wordt in de wagen (zoals een M3 GTS)?
Zolang een kooi gevezen is en enkel achteraan zit mag het.
Ziet er wel leuk uit, dat stuurtje, maar ik zou toch liever een airbag erin hebben. Wat was er slecht aan het OEM-stuur?
Ik heb nog nooit een auto met airbag gehad, wat je niet kent mis je niet... Sowieso is een E36 naar moderne normen een doodskist.
Niets slecht, was zelfs een zeer mooi stuur, maar de diameter was me wat te groot en de gezien de stuurkolom niet in diepte instelbaar is vind je niet snel een ideale zitpositie als je lange benen hebt. Nu komt dat stuur veel dichter naar de bestuurder toe.
Op de keuring geeft dat stuur problemen. Als er orgineel een airbag in het stuur zat moet dat blijven zitten. De gordel is voorzien van een E nummer en geeft uitsluitsel of er al dan niet orgineel een airbag voorzien was.
Ik geef het maar mee, als je volgende keer naar de keuring gaat monteer je gewoon je orgineel stuur.
Comment