En dat omdat ze een ijshockey-finale hebben verloren.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenEn dat omdat ze een ijshockey-finale hebben verloren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenWTF zeg . Ik zou gewoon instappen en gas geven.
Idd, ruitenwissers op en gas op de plank. Zou niet te lang duren bij mij..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenAlsof zo'n toestanden niet bestaan in Europa met voetbalsupporters...?
Toch een iets grotere toestand dan wat we in Europa gewoon zijn :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenAlsof zo'n toestanden niet bestaan in Europa met voetbalsupporters...?
Ik heb anders weinig vernomen van rellen in Manchester ofzo.
Nee, in Vancouver zijn ze er echt grondig over gegaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mclovin Bekijk Berichten
toch een iets grotere toestand dan wat we in europa gewoon zijn :-)
123
Comment
-
ik vind hem stoerder dan de m3
Comment
-
Sportauto heeft blijkbaar 'n tijd van 8:15 op de ring gezet met 'n 1M.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichteniPhone filmpje gemaakt gisteren, geeft een idee van m'n geluid nu..
http://www.youtube.com/watch?v=arjFr...e_gdata_player
Mooie sound wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenEffe over en weer geweest naar Australië?
Mooie sound wel.
Even een moment van
Ik ben blij te melden dat na moeilijk te verantwoorden uitgaven aan een oude kar, het resultaat echt boven verwachting goed is uitgedraaid. Het is altijd een sprong in het ongewisse als je vanalles begint aan te passen maar wat een resultaat
Ik rij er doodgraag mee, volledig wat ik zocht en hoopte te verkrijgen is het uiteindelijk geworden, fantastisch. Scherp, communicatief, licht(er), fantastische sound.
Hij valt blijkbaar zodanig in de smaak dat een vriend na hem gisteren geprobeerd te hebben, er vandaag spontaan mee naar z'n werk is vertrokken.
Zo, ferme pat on my back, en terecht!
Het verantwoordelijke lijstje:
- KW V3
- H&R 20mm spacers
- H&R ARB (V&A)
- Wiechers veerpootbrug (V&A)
- KW droplinks
- Powerflex bussen
- Rogue engineering top mounts
- geo: -2.5°F/2°R
- 'Dave f' induction kit
- SSK
- Supersprint de-cat en BFR-custom cat-back
- Stoptech ST40 BBK
- Pagid RS29
- Gestript
- Carbon GT3 kuipjes
- OMP-Corsica stuur
- Wiechers rolkooi
- Versterkt subframe
- Kumho semi's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenSportauto heeft blijkbaar 'n tijd van 8:15 op de ring gezet met 'n 1M.
http://www.autoblog.com/2011/06/18/s...bmw-1-m-coupe/
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk ben blij te melden dat na moeilijk te verantwoorden uitgaven aan een oude kar, het resultaat echt boven verwachting goed is uitgedraaid. Het is altijd een sprong in het ongewisse als je vanalles begint aan te passen maar wat een resultaat
Comment
-
Comment
Comment