Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Precies Gilles met een 120d. Veel motorgeluid hoor je immers niet en schakelen moet ook al niet. My god wat is zo'n CSL toch een schitterend ding.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
      'k heb die ook

Wel nog niet kunnen testen, hopelijk volgende week.
      Ik ben er niet uiterst wild van, na dit weekend, niet slecht en zeer slijtvast, maar die ultieme 'bite' missen ze wel...

Comment

• Met dank aan Stivo!
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• wat is dat met uw sper?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
            wat is dat met uw sper?
            Niets bij mijn weten, gewoon combinatie van buitenste warme semi die vastbijt, hoogteverschil tussen links en rechts wiel icm met ARB maakt dat 'ie z'n binnenste pootje wilt heffen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
              Niets bij mijn weten, gewoon combinatie van buitenste warme semi die vastbijt, hoogteverschil tussen links en rechts wiel icm met ARB maakt dat 'ie z'n binnenste pootje wilt heffen...
              uhu, 't leek even of die niet zo goed 'sperde' omdat je daar toch al op een vrij vlakke ondergrond staat (op foto natuurlijk niet zo goed zichtbaar)

Comment

uhu, 't leek even of die niet zo goed 'sperde' omdat je daar toch al op een vrij vlakke ondergrond staat (op foto natuurlijk niet zo goed zichtbaar)
                Valt idd niet op op die foto, maar de baan in de binnenkant van de bocht zakt daar echt redelijk steil.

Nu, het kan dat 'ie niet goed spert hé, maar daar heb ik tot op heden nog niets van gemerkt.

Comment

Valt idd niet op op die foto, maar de baan in de binnenkant van de bocht zakt daar echt redelijk steil.

Nu, het kan dat 'ie niet goed spert hé, maar daar heb ik tot op heden nog niets van gemerkt.
                  zolang hij evenredig dwars gaat is het in orde

Comment

Sperwerking van dergelijke sperren neemt inderdaad behoorlijk wat af met de kilometers. Je kan dat laten testen? Al reviews gelezen van M3-eigenaars die na vernieuwing van het sper plots precies een nieuwe auto terugkregen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Sperwerking van dergelijke sperren neemt inderdaad behoorlijk wat af met de kilometers. Je kan dat laten testen? Al reviews gelezen van M3-eigenaars die na vernieuwing van het sper plots precies een nieuwe auto terugkregen.
                      Ik zal er eens naar laten kijken, er ratelt toch iets in die regio. Thx for the tip!

Comment

• Zie daarvoor mijn (mogelijks) antwoord in het andere topic.

Comment

• Spamheid, thx at Stivo!
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Is dat al de 6-bak? Indien nog 5-bak; stoort dat niet op circuit?

Comment

Is dat al de 6-bak? Indien nog 5-bak; stoort dat niet op circuit?
                              5-bak, neen, stoort totaal niet, enfin toch niet op de Nordschleife. Grotendeels in 3e en 4de daar, ik lig ook niet té veel in de pot te roeren, er is relatief veel koppel beschikbaar in relatef lage toeren...

Comment

Ik zal er eens naar laten kijken, er ratelt toch iets in die regio. Thx for the tip!
                                Sper kan je testen met een moment sleutel één van de achterwielen op krikken en dan je moment sleutel op 90nm (ben het niet meer zeker heb het ergens opgeschreven) erop zetten, het wiel mag niet mee draaien dan is je sper nog ok.
                                1994 Saab 9000 CSE 2.3 LPT FPT
                                1994 BMW E36 ///M3 3.0 coupé

Comment

• Vette foto's Frank!

Uw kar moet zo heerlijk rijden op de Ring!

Comment

• Comment

• Comment

• De linkse voor mij, want die heeft 'n schuifdak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          De linkse voor mij, want die heeft 'n schuifdak.
                                          Ketter. De middenste voor mij, want die heeft 'n carbon dak.

Comment

Working...
                                          X