Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Niets bij mijn weten, gewoon combinatie van buitenste warme semi die vastbijt, hoogteverschil tussen links en rechts wiel icm met ARB maakt dat 'ie z'n binnenste pootje wilt heffen...
Niets bij mijn weten, gewoon combinatie van buitenste warme semi die vastbijt, hoogteverschil tussen links en rechts wiel icm met ARB maakt dat 'ie z'n binnenste pootje wilt heffen...
uhu, 't leek even of die niet zo goed 'sperde' omdat je daar toch al op een vrij vlakke ondergrond staat (op foto natuurlijk niet zo goed zichtbaar)
Nu, het kan dat 'ie niet goed spert hé, maar daar heb ik tot op heden nog niets van gemerkt.
Sperwerking van dergelijke sperren neemt inderdaad behoorlijk wat af met de kilometers. Je kan dat laten testen? Al reviews gelezen van M3-eigenaars die na vernieuwing van het sper plots precies een nieuwe auto terugkregen.
Sperwerking van dergelijke sperren neemt inderdaad behoorlijk wat af met de kilometers. Je kan dat laten testen? Al reviews gelezen van M3-eigenaars die na vernieuwing van het sper plots precies een nieuwe auto terugkregen.
Ik zal er eens naar laten kijken, er ratelt toch iets in die regio. Thx for the tip!
Is dat al de 6-bak? Indien nog 5-bak; stoort dat niet op circuit?
5-bak, neen, stoort totaal niet, enfin toch niet op de Nordschleife. Grotendeels in 3e en 4de daar, ik lig ook niet té veel in de pot te roeren, er is relatief veel koppel beschikbaar in relatef lage toeren...
Ik zal er eens naar laten kijken, er ratelt toch iets in die regio. Thx for the tip!
Sper kan je testen met een moment sleutel één van de achterwielen op krikken en dan je moment sleutel op 90nm (ben het niet meer zeker heb het ergens opgeschreven) erop zetten, het wiel mag niet mee draaien dan is je sper nog ok.
Comment