Oorspronkelijk geplaatst door Daann
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten'k heb die ook
Wel nog niet kunnen testen, hopelijk volgende week.
Comment
-
Met dank aan Stivo!Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenwat is dat met uw sper?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenNiets bij mijn weten, gewoon combinatie van buitenste warme semi die vastbijt, hoogteverschil tussen links en rechts wiel icm met ARB maakt dat 'ie z'n binnenste pootje wilt heffen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenuhu, 't leek even of die niet zo goed 'sperde' omdat je daar toch al op een vrij vlakke ondergrond staat (op foto natuurlijk niet zo goed zichtbaar)
Nu, het kan dat 'ie niet goed spert hé, maar daar heb ik tot op heden nog niets van gemerkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenValt idd niet op op die foto, maar de baan in de binnenkant van de bocht zakt daar echt redelijk steil.
Nu, het kan dat 'ie niet goed spert hé, maar daar heb ik tot op heden nog niets van gemerkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenNu, het kan dat 'ie niet goed spert hé, maar daar heb ik tot op heden nog niets van gemerkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenSperwerking van dergelijke sperren neemt inderdaad behoorlijk wat af met de kilometers. Je kan dat laten testen? Al reviews gelezen van M3-eigenaars die na vernieuwing van het sper plots precies een nieuwe auto terugkregen.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenIs dat al de 6-bak? Indien nog 5-bak; stoort dat niet op circuit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk zal er eens naar laten kijken, er ratelt toch iets in die regio. Thx for the tip!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDe linkse voor mij, want die heeft 'n schuifdak.
Comment
Comment