Overtuigingsmateriaal
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
I love M's
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk BerichtenGewoon spuiten in het kleur van uw wagen , volledige koffer in carbon gaat niet mooi zijn .
Belangrijkste bij zo een koffer gaat de pasvorm zijn , die zijn soms echt slecht en dan is de €400 voor de vuilbak .
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenOvertuigingsmateriaal
Een duoshoot dringt zich op als mijn koffer er ook op zit
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenEn denk aan die extra downforce
Comment
-
Pure carbon csl klep vind ik ook net ietsje minder. Persoonlijk zie ik liever een gespoten klep met dan een streepje carbon ergens vanboven ongespoten. Meeste doen het ook zo en in verkoop is dat geen probleem.
Paar dingen die je wel moet weten; de struktuur van carbon van je niet wegspuiten. Je kan een echte carbon klep altijd herkennen door de struuktuur van de carbon die in rellief door de verf (van in uw kleur te spuiten) heen komt.
Is niet erg, hoort een beetje bij de look. Hoe lichter de koffer hoe meer je de struuktuur ziet eigenlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichtenhttp://www.2dehands.be/autos/autos/b...100024399.html
Ziet er allemaal zeer goed uit tot:
"Verder heeft ie pas nog een groot onderhoud gehad.
dus nieuwe olie Wintershall 5w30"
Oei
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenZou nochtans zéér goede olie zijn...
Als ik 5W30 hoor in een ///M, meestal gaat dat niet (voor lang) goed samen. Maar het kan natuurlijk dat die Wintershall wel goed is
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenZou nochtans zéér goede olie zijn...
Al krijgen de M's wel Castrol, dacht ik.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk BerichtenPrachtige foto's en wat een roadtrip
Comment
Comment