Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door stco Bekijk Berichten
    Wel goe op circuit met rondgeknald

Valt zeer goed mee hoor .

En een CSL eigenaar dat er niet mee op circuit gaat , koopt beter iets anders .

Mijne CSL heeft 110.000 km's waarvan de laaste 3 jaar alleen circuit gedaan en zeer goed gebruikt .
    Enigste probleem dat ik heb gehad is een kapotte syncro van 3de naar 4de , voor de rest is die nog als nieuw , verbruikt zelfs bijna geen olie

Comment

• Wie koopt zoiets nu zonder plannen om op circuit te gaan ? Die kunnen daar trouwens wel tegen hoor , dat is een straatlegale raceauto . Mij zou dat in ieder geval niet afschrikken .
      Die porsche GT3's proberen ze ook altijd te verkopen met "nooit circuit gezien" in de advertentie maar wel ringsticker ...
      Een CSL is geen garagequeen , integendeel , ik vind dat je daar mee MOET circuitrijden .

Comment

• Java Green Individual E92 M3 DCT ZCP

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• shocking!

Comment

• Vind 't ook een knappe kleur.

Comment

• Met dank aan Dennis!

Comment

• Staat er standaard zoveel neg camber op de achterwielen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                        Staat er standaard zoveel neg camber op de achterwielen?
                        Misschien iets meer door de verlaging. (maar alleszins niet veel meer)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                          Woow!

Comment

• + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Dik

+ YouTube Video

+ YouTube Video
                                Last edited by ; 24/02/2012, 01:51.

Comment

• Ja dat klinkt stukken beter!

Comment

• Daarjuist eens gaan etalage loeren bij Romein Aalst, er staat een M3 CRT en een 1M.

Comment

• Daar staan regelmatig dikke bakken, vorige keer toen ik er was een E92 M3 Frozen Black edition & mijn pa zei eens toen hij op onderhoud ging dat er een blauwe X5M stond.

Comment

• Comment

• Eerst was ik niet aan de velgen, tot ik ze in 't echt heb gezien. Schitterend. Gaat trouwens goed met 't frozen grey...

Comment

Working...
                                          X