Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door frankzagato Bekijk Berichten

Knap exemplaar!

Comment

• Waar heb je die M5 gespot? Is een testwagen van BMW Meerschman.

Comment

• Frozen grey is echt een pracht kleur, i love it

image hosting png

Comment

• Nu ik die foto zie ... als 'k me niet vergis is deze al vakkundig ingereden door M Jo.

Comment

• + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Der M550d ist der erste Diesel des BMW Werkstuners M GmbH. AUTO BILD hat den dreifach aufgeladenen Selbstzünder schon mal ausprobiert.

Comment

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

zou dat echt voor die prijs verkocht worden?

Comment

• Erg mooie bewaarde M3 cabrio's gaan al langer dergelijke vraagprijzen, ja. Of deze die prijs waard is, daar spreek ik me niet over uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                    Waar heb je die M5 gespot? Is een testwagen van BMW Meerschman.
                    St-Martens-Latem

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vazily Bekijk Berichten
                      Frozen grey is echt een pracht kleur, i love it

image hosting png
                      Ge moogt zeggen wat je wil maar zo'n M5 E39 blijft zo vet!

Comment

• + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik vindt het met momenten toch wel een beetje associaal rijgedrag.

Comment

• Kerel rijdt ook raar. Steeds met 1 hand op het stuur de bocht ingaan. Geluid is wel cool.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                            Kerel rijdt ook raar. Steeds met 1 hand op het stuur de bocht ingaan. Geluid is wel cool.
                            Ja en in sommige bochten is em wel heel bruut

Comment

• Comment

• Comment

• Is het iemand ook al opgevallen dat de M6 cab alleen in grijs/zwart/blauw tinten geconfigureerd kan worden? Geen Indianapolis Rot, geen Sepang Bronze...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                                    Is het iemand ook al opgevallen dat de M6 cab alleen in grijs/zwart/blauw tinten geconfigureerd kan worden? Geen Indianapolis Rot, geen Sepang Bronze...
                                    Idd, best zonde!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Erg mooie bewaarde M3 cabrio's gaan al langer dergelijke vraagprijzen, ja. Of deze die prijs waard is, daar spreek ik me niet over uit.
                                      Is verkocht sinds dit WE.

Grtz

Comment

• vriend van mij zoekt een E92 M3 - wit - manueel - bwj 2008 met max 60.000 km.
                                        het spreekt voor zich dat het een zuiver exemplaar moet zijn en geen afgeragde, ingevoerde
                                        duits met zogezegd 30.000 km....

deze die zijn aangeboden op autoscout kennen we al..

Comment

• moet het manueel zijn? mijn vader verkoopt de zijne....Maar is wel DKG. Voor de rest een droom van een 2 de hands wagen voor hem. Full option, wit, en ik dacht rond de 60000km. geen ongeval, geen circuit, geen deftig gebruik, Geen krasje of wat dan ook....Zien is kopen

Comment

Working...
                                          X