Mededeling

Collapse
No announcement yet.

I love M's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Comment

en dan hetzelfde in 't zwart

Comment

Comment

bbs ck ( of ch?) op een e90 M3, veel knapper wordt een bmw niet.

Comment

CH-R, wat nieuwere stijl dan CH.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Qua perfect fit kan dat wel tellen... 20"?

Comment

Yep. Als winter-/trackvelg die die met 't Competition Pack komt (19") en dit als daily.

Comment

Ik zie hier maar een halve foto.
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Miljaar als ik dit zie... En dan nog eens praktisch bruikbaar met kinderen.
                    Ideaal voor een huisvader met BMW-passie

Comment

20" vind ik echt te groot, sorry.

Comment

Ik ook.

18 inch of 19 maximum.

Comment

Dit...
                          lijkt kleiner dan dit
                          vind ik. Of is dat gezichtsbedrog?

Onderstaande twee zijn zeker 20", maar lijken ook kleiner dan die op de blauwe sedan.

Op die blauwe vind ik 't te groot, maar op de rest vind ik 't perfect. Eentje live gezien in Brugge, een zwarte coupé met de zwarte CH-R in 20" ... mannekes 't is yum.

Comment

Het zijn foto's, dus moeilijk in te schatten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                              20" vind ik echt te groot, sorry.
                              Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                              Ik ook.

18 inch of 19 maximum.
                              Inderdaad. 20 is te groot voor een 3. Ik vraag me af hoe goed dit nog rijdt?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                Inderdaad. 20 is te groot voor een 3. Ik vraag me af hoe goed dit nog rijdt?
                                Zal wel niet slecht rijden.

Maar ik had ooit eens gelezen dat de huidige M3 het beste rijdt met de stock 18 inch velgen. Misschien is dit nu veranderd met het Competition pack.

Comment

Een M3 heeft andere wielmaten dan de gewone '3, rijdt op dezelfde velghoogte met een band van een serie dikker rond. In dat opzicht is de bandhoogte op een M3 met 19" dus niet lager dan bij een gewone '3 met 18".

Allez, was toch bij de E46 zo, maar dacht ook zoiets bij de E90ev.

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                  Zal wel niet slecht rijden.

Maar ik had ooit eens gelezen dat de huidige M3 het beste rijdt met de stock 18 inch velgen. Misschien is dit nu veranderd met het Competition pack.
                                  Komt door 't gewicht. Bij de E46 zijn de 18" duidelijk beter voor de dynamiek maar dat komt niet door de banden, maar door de lichtere 18"ers (een goeie kilo per velg + een halve kilo per band). Bij de E90 idem: anderhalve kilo lichtere 18"ers en een kleine halve kilo per band minder.

Comment

En dan vraag ik me altijd af in welke mate je zoiets voelt als niet tot licht geoefende chauffeur bij een normale tot sportieve rijstijl. (Ik heb het dus niet over Schumacher, nog over bvb gilles die zijn auto door en door kent)
                                    '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                    '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                                      En dan vraag ik me altijd af in welke mate je zoiets voelt als niet tot licht geoefende chauffeur bij een normale tot sportieve rijstijl. (Ik heb het dus niet over Schumacher, nog over bvb gilles die zijn auto door en door kent)
                                      Dat vraag ik me af bij bijna elke review van auto's. De Polo GTi vind ik er super uitzien (maar wel te duur inderdaad), maar de reviews zijn nogal negatief. Maar ga ik dat verschil wel voelen?

Comment

Kijk, ik kan best aannemen dat er mensen zijn (en vooral zij die af en toe on track gaan) die dergelijke verschillen voelen. Ikzelf rij 1 maand per jaar met 'keuringvelgen' rond, die merkbaar meer wegen dan de M-konturs die ik normaal liggen heb. De voorwielen wegen 2,2 kilo meer 't stuk, de achterbanden 1,4 kilo 't stuk. Ik voel daar NIETS van, ook niet als ik - naar mijn normen - sportief aan't rijden ben. Then again rij ik wel rond met de gedachte dat ik nog een paar jaar met deze wagen wil rijden, ipv hem rond een paal te draaien...
                                        Idem met de mensen die zeggen dat ik zeker eens achterstevoren zou staan met mijn BMW toen ik hem kocht. Is nog nooit gebeurd zonder dat ik wou, zelfs niet in de sneeuw. Heb het natuurlijk wel al voorgehad toen ik op een parking aan het spelen was, maar nog nooit 'zomaar'
                                        '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                        '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                        '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                        '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                        '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                        '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                        '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                        '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                        '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                                          En dan hangt 't nog van voorkeur af ook. En nog veel belangrijker: welke banden je hebt steken. Soms ongelofelijk hoe anders twee banden binnen dezelfde categorie en van dezelfde maat kunnen aanvoelen...

Comment

Working...
                                          X